וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפייל גייסה 10 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי בהובלת JVP

ערן גבאי

15.11.2005 / 12:41

בסבב הגיוס של ממפייל, המתמחה בפיתוח דיסקים אופטיים בעלי כושר אחסון מוגדל, השתתפו גם המשקיעים הקיימים איזראל סיד ומילניום



חברת ממפייל (Mempile) הישראלית, המתמחה בפיתוח דיסקים אופטיים בעלי כושר אחסון מוגדל, השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף 10 מיליון דולר בהובלת JVP והמשקיעים הקיימים איזראל סיד פרטנרס ומילניום. ממפייל פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לאחסן על דיסק בודד עד 1 טרה בייט (1,000 ג'יגה בייט) - פי 200 יותר מאשר בכלי האחסון הנפוצים היום (DVD) עליהם מאוכסנים כ-5 ג'יגה בייט. המשמעות המיידית של השיפור הטכנולוגי הזה היא האפשרות לאגור עד 200 סרטים באורך מלא על דיסק בודד (לעומת סרט אחד בלבד כיום). הטכנולוגיה של החברה משולבת הן בדיסק עצמו, והן במכשירים שיקראו אותו (Disc Drives).



את סבב הגיוס הקודם השלימה החברה לפני כשנה וחצי, אז היא גייסה כ-11 מיליון דולר גם קרן ההון סיכון האמריקאית קודיאק ונצ'רס, פורטוויו קומיוניקיישנס, הקרן הבריטית אלתה-ברקלי וחברת היטאצ'י היפאנית. החברה גייסה עד היום כ-27 מיליון דולר.



ממפייל חתמה על שורה של שיתופי פעולה לייצור ושיווק מוצריה עם שחקנים מובילים בשוק האחסון והמדיה. אבי הופרט, מנכ"ל החברה, אומר כי "הכסף שנוסף לקופת החברה מיועד להוכחת איתנות פיננסית, וכן להרחבת פעילות הפיתוח והשיווק של החברה בארה"ב וביפאן".



ממפייל נוסדה ב-2000 על ידי אורטל אלפרט ומעסיקה 30 עובדים. החברה מפעילה שני מרכזי פיתוח בקולורדו בארה"ב ובנווה אילן בישראל. בעבר בחן תאגיד הכימיקלים הגרמני באייר את האופציה לרכוש את ממפייל. גם חברת אינטל הוזכרה בעבר כבוחנת אופציה להשקיע בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully