וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכיר מועצת העובדים באל על מזהיר את ועדי העובדים בבנק לאומי והתעשייה הצבאית מפני חתימת הסכמים עם הממשלה

זוהר בלומנקרנץ

15.11.2005 / 13:11

יוסי לוי: "לפני מספר חודשים וללא כל הודעה מוקדמת נודע לנו כי הממשלה חזרה בה מכל התחייבותיה כאילו מעולם לא נחתמו; דעו כי הבטחות שלטוניות שוות כקליפת השום"



מזכיר מועצת העובדים באל על, יוסי לוי, נקט היום בצעד בלתי שגרתי והזהיר את ועדי העובדים בבנק לאומי והתעשייה הצבאית מפני חתימת הסכמים עם הממשלה, שתבטיח את זכויותיהם במקרה של הפרטה.



"לפני מספר חודשים וללא כל הודעה מוקדמת נודע לנו כי הממשלה חזרה בה מכל התחייבותיה כאילו מעולם לא נחתמו. כמו אחרון הילדים בגנון טענו הנבחרים שנכון שהבטחנו אבל לא הבטחנו לקיים", כתב לוי בפנייתו, תחת הכותרת - "מבטיחים לקיים".



מכתבו מתייחס להחלטת הממשלה החדשה לפתוח את השמיים לתחרות בין חברות התעופה ומינויו של שר התיירות, אברהם הירשזון, לבדוק כניסתה של ישראייר או ארקיע כחברת תעופה בקו הסדיר לניו יורק, ארה"ב, על מנת שתתחרה באל על; זאת על אף הסכם שחתמה הממשלה ערב הפרטת אל על עם העובדים, לגבי השארתו של הקו בידי אל על, כחברה ישראלית יחידה.



עוד כתב יו"ר ועד עובדי אל על לעמיתיו בב"ל ובתע"ש: "מהלך כזה של הפרת אמון הינו פגיעה חמורה באמון שרכשה המערכת האזרחית-עסקית לממשלה. לכן, דעו כי הבטחות שלטוניות שוות כקליפת השום (ואף פחות). אחיזת העיניים והולכת השולל תהיה לא רק מנת חלקנו, כי אם כל חברה הנמצאת בתהליכי הפרטה. אל תטעו, מה שלא יושג במאבק עיקש לא יושג. הבטחות שלטוניות ומילה של פוליטיקאים לא שווה כלום. הם ימכרו אתכם, ישקרו אתכם ויוליכו אתכם שולל. לא תיאבקו על זכויותיכם - לא תקבלו דבר. נבחרי הציבור צריכים לזכור שהם מהווים מודל ומקור לדוגמה אישית לציבור כולו. מדינת ישראל ונבחריה צריכים לזכור שהבטחות צריך גם לקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully