וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלוש שנים מעבר לדלפק - מניית נקסוס חוזרת לבורסת נאסד"ק

עומרי כהן

15.11.2005 / 14:15

תחל להיסחר מחר ברשימת המניות הקטנות תחת הסימול החדש NXUS, אשר יחליף את הסימול הנוכחי - NXTSF.OB



לאחר שלוש שנים מעבר לדלפק, חוזרת מניית לרשימת המניות הקטנות של בורסת נאסד"ק - NASDAQ Capital Market. היום הודיעה חברת נקסוס טלוקיישן סיסטמס, כי החל ממחר תיסחר מנייתה בנאסד"ק תחת הסימול החדש NXUS. סימול זה יחליף את הסימול הנוכחי של המניה בוול סטריט - NXTSF.OB.



נקסוס מפעילה שירותי איתור והשבת כלי רכב גנובים בישראל, ארגנטינה ובמקסיקו, ונחשבת למתחרתה העיקרית של איתוראן בשוק המקומי. מאז פברואר האחרון פועלת נקסוס גם בתחום הגרירה ושירותי הדרך בישראל, לאחר שהשלימה את רכישת חברת שגריר.



חזרתה של נקסוס לבורסת נאסד"ק מתאפשר כעת בעקבות שורה של צעדים שנקטה החברה, ובהם מהלך לאיחוד מניותיה, חיזוק ההון העצמי, וכן הרחבה ושיפור של ההון העצמי. לדברי יוסי בן שלום, יו"ר נקסוס ומבעלי השליטה בה, מהווה הרישום המחודש בנאסד"ק צעד חשוב, המתאפשר הודות להתרחבות הפעילות העסקית ולשיפור בתוצאות הכספיות במהלך 3 השנים האחרונות.



"אנו מאמינים שהמסחר בנאסד"ק יוביל לשיפור סחירות המניה, מהלך אשר עשוי להקל על משקיעים לרכוש מניות של נקסוס, לחשוף את החברה בפני משקיעים נוספים ולהגדיל את מחזורי המסחר במניה. הנהלת נקסוס תמשיך להציג את החברה בפני בעלי המניות וקהילת שוק ההון, במטרה לאפשר להם להכיר ולהעריך את הפעילות העסקית, השיפור הפיננסי ואת פוטנציאל הצמיחה", ציין בן שלום.



בן שלום ושותפו ברק דותן, שולטים בנקסוס עם אחזקה של 32.6% ממניותיה, באמצעות חברת DBSI שבבעלותם. את המחצית הראשונה של 2005 סיימה נקסוס עם הכנסות של 16.7 מיליון דולר ועם הפסד של 2.4 מיליון דולר (1.1 דולר למניה).



אתמול נסחרה מניית נקסוס ברשימת הבולטין בורד במחיר של 8 דולרים, אשר משקף לחברה שווי של כ-20 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully