וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים ומורשי החתימה בבינלאומי הורה לעובדיו לא להגיע לעבודה גם מחר

עינב בן יהודה

15.11.2005 / 17:33

היום נערך כנס של 700 המנהלים ומורשי החתימה בבנק שלא הגיעו לסניפים; הרקע לסכסוך - בונוס על רווחי הבנק שדורשים המנהלים ומורשי החתימה; ההנהלה: סניפי הבנק יהיו פתוחים לקהל



ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי, בראשות יונה גולדשלגר הורה לכל המנהלים, כ-700 עובדים, שלא להגיע גם מחר לסניפי הבנק. כתוצאה מהוראה זו לא ייפתחו הכספות, לא יהיה ניתן למשוך ולהפקיד מזומן או צ'קים ולא יינתנו אישורים לעסקות בניירות ערך, באשראי ובפקדונות. גם היום לא הגיעו המנהלים לסניפים בעקבות כנס הסברה שערך הועד.



הכנס נערך במסגרת סכסוך העבודה הממושך בבנק. המנהלים ומורשי החתימה דורשים לקבל בונוס בגובה משכורת חודשית אחת עבור הרווח שהבנק השיג ב-2003 ובונוס נוסף עבור הרווח שהשיג ב-2004. הנהלת הבנק מתנגדת לדרישה זו.



מהנהלת הבינלאומי נמסר כי כל סניפי הבנק יהיו פתוחים לקהל, ויינתן שירות לציבור הלקוחות באמצעות פקידי הבנק שיבואו לעבודה כרגיל. כמו כן, ניתן לבצע את מרבית הפעילות הבנקאית גם באמצעי הבנקאות הישירה.



היום דיווח הבנק על תוצאותיו לרבעון השלישי של השנה. הבינלאומי הכפיל את הרווח הנקי פי 4.5 מהרבעון המקביל, והוא הסתכם ב-148 מיליון שקל ברבעון השלישי, או 329 מיליון שקל ל-9 החודשים הראשונים של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully