וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם חדשות HOT הותקף על ידי שוטרים במהלך מהומות בכפר הבדואי ביר-אל-משש

בועז גריילסמר

15.11.2005 / 18:41

בעקבות התקיפה הובהל הצלם, אחמד אבו סוויס, למרכז הרפואי סורוקה; לטענתו היכו אותו שוטרי היס"מ על מנת לקת ממנו קלטת בה צולמו השוטרים תוקפים את אזרחי הכפר



צלם חדשות HOT הותקף במהלך מהומות בכפר הבדואי ביר-אל-משש על ידי שוטרים. בעקבות התקיפה הובהל הצלם, אחמד אבו סוויס, למרכז הרפואי סורוקה וכעת הוא מטופל על ידי הרופאים בבית החולים.



פקחים של משרד הפנים הגיעו הבוקר בליווי משטרתי כבד של כוחות יס"מ אל הכפר הבדואי ביר-אל-משש (דרומית לדימונה) כדי להדביק צווי הריסה למבנים לא חוקיים. במהלך הדבקת הצווים החלה התפרעות של תושבי הכפר, ובקבוקים ובלוקים הושלכו על כוחות הביטחון. צוות של חדשות HOT אשר הוזעק למקום, ליווה את האירועים וההסלמה בשטח ותיעד את ההתרחשות האלימה.



בשלב כלשהו צילם הצלם אחמד אבו סוויס את הפציעות של התושבים שנגרמו לכאורה מאלימות השוטרים, וכתוצאה מכך לטענתו, החלו לשוטרים להכותו על מנת לקחת ממנו את הקלטת שצילם.



לטענת אבו סוויס, לבסוף לקחו ממנו השוטרים את המצלמה והקלטת ורק לאחר שעות, ולאור התערבות של בכירים בחדשות שהוזעקו למקום והיועצת המשפטית של המהדורה, הסכימו השוטרים להשיב לצוות החדשות את הציוד והקלטת. הכתב אסף פוזיילוב, שהגיע עם סוויס למקום האירוע, שהה לאורך כל האירועים נצור ברכב שהותקף באבנים על ידי התושבים, שטעו וחשדו שהוא אחד מפקחי משרד הפנים.



מחדשות HOT נמסר בתגובה: "אנו בודקים את פרטי ונסיבות האירוע החמור, ונפעל בהתאם לתוצאות הבדיקה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully