וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי בנק דיסקונט והנהלת הבנק הסכימו על שמירת השקט התעשייתי עד סוף דצמבר

עינב בן יהודה

15.11.2005 / 21:12

העובדים נקטו בצעדים ארגוניים על רקע דרישות לתוספות שכר ובמחאה על מכירת קרנות הנאמנות וקופות הגמל לכלל ביטוח; הוועד וההנהלה הגיעו להבנות בדיון שנערך היום בבית הדין לעבודה בתל אביב



בדיון שנערך היום בבית הדין לעבודה בתל אביב הסכימו ועד עובדי בנק דיסקונט, בראשות ריקי בכר, והנהלת החברה, על שמירת השקט התעשייתי בבנק עד לסוף חודש דצמבר.



בתקופה האחרונה נקט ועד העובדים, המיוצג על ידי עוה"ד בני כהן, בצעדים ארגוניים על רקע דרישתו לתשלום בונוס ותוספות שכר, כמו כן מחה הוועד על מכירת קופות הגמל וקרנות הנאמנות לכלל ביטוח וזאת, לטענת הוועד, מבלי שנוהל עמו משא ומתן.



הנהלת הבנק, המיוצגת על ידי משרד עו"ד יעקב מלישקביץ ממשרד עוה"ד נחום פינברג, פנתה לביה"ד בטענה כי העיצומים מהווים הפרה של ההסכם שנחתם בין הצדדים עם רכישת גרעין השליטה בבנק על ידי מתיו ברונפמן. בהסכם הוחלט כי עד מועד סגירת העסקה או ה-31 בספטמבר, המאוחר בינהם, מתחייבים העובדים לשמור על שקט תעשייתי.



בדיון שנערך היום, הוחלט כי הצדדים מתחייבים על שמירת שקט תעשייתי עד לסוף 2005. המשמעות היא כי העובדים לא יוכלו לנקוט בצעדים ארגונים על רקע דרישות שכר, או מכירת קרנות הנאמנות וקופות הגמל, וההנהלה לא תנקוט בצעדים חד צדדים אשר להם השפעה על מערכת יחסי העבודה בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully