וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב רנר: חולדאי שותף ב"קומבינה" להשיב כסף לעירייה במקום סגנו לשעבר

עודד ארבל

16.11.2005 / 8:26

חבר מועצת העיר תל אביב לשעבר טוען כי על פי ה"קומבינה" המתגבשת תשלם החברה למשק וכלכלה לעירייה סכום של כ-133 אלף שקל במקומו של אהוד נטע, סגן ראש העיר לשעבר



יעקב רנר, חבר מועצת העיר תל אביב לשעבר, טוען כי מתגבשת "קומבינה" בין ראש עיריית תל אביב רון חולדאי לבין החברה למשק וכלכלה שהיא חברה בת של מרכז השלטון המקומי: לטענתו, על פי ה"קומבינה" המתגבשת תשלם החברה לעירייה סכום של כ-133 אלף שקל במקומו של אהוד נטע, סגן ראש העיר לשעבר (ב-2003-'98), אשר חויב להשיבו לעירייה מכוח פסק דין.



במאי 2004 קבע השופט אברהם טל מבית המשפט לעניינים מנהליים בתל אביב כי על עיריית תל אביב לנקוט בהליכים מנהליים ומשפטים נגד נטע ומיכאל רועה, סגני ראש העיר מהקדנציה הקודמת. זאת, על מנת שהשניים ישיבו לקופת העירייה 20% מן השכר ששולם להם ביתר. העירייה החלה בהליכי הוצאה לפועל נגד נטע, וטענה כי הוא חייב לה 133 אלף שקל.



ואולם, נטע פנה לבית המשפט בבקשה להפסקת הליכי ההוצאה לפועל נגדו. לטענתו, פסק הדין הוא פסק דין מנהלי שלא ניתן לממשו בלשכת ההוצאה לפועל. לטענתו, העירייה היתה חייבת להגיש בתחילה תביעה אזרחית נגדו, ורק אז - אם התביעה תתקבל - לפנות ללשכת ההוצאה לפועל.



הדיון בטענותיו של נטע נקבע ליום חמישי השבוע. אתמול הגיש רנר, באמצעות עורכי הדין משה זינגל ואילן דפדי, בקשה להצטרף כנתבע להליכים בין נטע לעירייה. רנר נימק את בקשתו בחשש כי מתגבשת "קומבינה" בין ראש העיר רון חולדאי לבין החברה למשק וכלכלה לתשלום חובו של נטע לקופת העירייה במקומו.



לטענת רנר, ה"קומבינה" אמורה לצאת אל הפועל בעזרת סוכנות הביטוח של החברה למשק וכלכלה, שתחזיר את הכסף במקום נטע. לדבריו, צירופו לתיק יסייע למנוע מצב בו ייחתם הסכם פשרה בהתאם לקומבינה - שיינתן לו תוקף של פסק דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully