וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרדי מילר תובע 3.2 מיליון שקל מחברת רמדור בגין הפרת הסכם הפצה

עודד ארבל

16.11.2005 / 8:42

בעל 50% מהזיכיון להפצת נעלי ECCO ו-Dr. Martens בישראל, הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד חברת רמדור



נרדי מילר, בעל 50% מהזיכיון להפצת נעלי ECCO ו-Dr. Martens בישראל, הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 3.2 מיליון שקל נגד חברת רמדור, הבעלים של רשת נעלי Weekend ושל 50% נוספים מהזיכיון. לטענתו, רמדור הפרה את התחייבותה להפיץ ולשווק את המותגים ECCO ו-Dr. Martens בישראל.



בתביעתו טוען מילר, באמצעות עוה"ד חיים זליכוב וצביקה זליכוב, כי רמדור ובעליה, האחים רמי ורוני ברחודר, הפרו את ההתחייבויות שנטלו על עצמם במסגרת הסכם ההפצה, לפעול לקידום מכירות המותגים ECCO ו-Dr. Martens, להשקיע כספים ומשאבים בתקציבי פרסום ושיווק ואף לגייס סוכני מכירות בלעדיים למותגים אלה. עוד נטען בתביעה כי לאחר החתימה על ההסכם ניצלה רמדור את קשריו וניסיונו של מילר כדי לקדם את המותג Weekend שבבעלותה המלאה, תוך הזנחה וזלזול בוטים במותגים ECCO ו-Dr. Martens.



בתביעתו תובע נרדי הפרשי עמלות בסך כולל של כ-3.2 מיליון שקל, אשר מגיעים לו לטענתו על בסיס התחייבויותיה של רמדור במסגרת הסכם ההפצה. עוד דורש מילר לאכוף את הוראות ההסכמים ולחייב את רמדור לפתוח לאלתר חנויות של המותגים ECCO ו-Dr. Martens, וכן לחדש ולהרחיב באופן מיידי את מערך הפרסום השיווק וההפצה של מותגים אלה.



נרדי מילר שימש במשך שנים מנכ"ל רשת דפנה לפני שפרש ב-91' לעסקים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully