וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ GAME ONE של YES יעביר בשידור ישיר את השקת קונסולת המשחקים והבידור החדשה של מיקרוסופט

בועז גריילסמר

16.11.2005 / 11:43

עלות טקס ההשקה בהשתתפות ביל גייטס נאמדת במאות אלפי דולרים; ההערכה היא שהקונסולה תגיע לארץ לקראת תחילת דצמבר עם תחילת השיווק לאירופה



ערוץ הגיימרים GAME ONE של YES (המופק על ידי ענני תקשורת), יעביר בשידור ישיר את השקת קונסולת המשחקים והבידור החדשה של מיקרוסופט העולמית, בהשתתפותו של ביל גייטס.



השידור יתקיים ביום שני, ה-21 בנובמבר, בשעה 07:00, שעון ישראל. מיקרוסופט העולמית, ובראשה ביל גייטס, ישיקו את קונסולת המשחקים והבידור הביתית החדשה, xbox360, שתחליף את הקונסולה הקודמת שהושקה בשנת 2001. הטקס יתקיים במיקום שטרם נמסר, בלב מדבר המוהאבי שבקליפורניה. עלותו של הטקס נאמדת במאות אלפי דולרים. במיקום ההשקה ימוקמו מאות עמדות משחק של הקונסולה החדשה.



אודי שפירא, מנהל ערוץ GAME ONE: "אחת המטרות החשובות ביותר שלקח ערוץ GAME ONE על עצמו היא לחבר את הגיימרים בישראל לעולם ולכל מה שמתרחש בו. היה לנו ברור שאירוע בסדר גודל כזה בעולם הגיימינג חייב להגיע אל הגיימרים בזמן אמת".



למרות שבארץ אין יבוא רשמי של הקונסולה על ידי מיקרוסופט ישראל, קיימת נוכחות יפה ל-xbox באמצעות יבוא פרטי של מספר חברות. ההערכה היא שהקונסולה תגיע לארץ לקראת תחילת דצמבר עם תחילת השיווק לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully