וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת הטלקום של CSG שנרכשה על ידי קומברס זכתה במכרז בטלסטרה האוסטלרית; אמדוקס נותרה בחוץ

שירלי יום-טוב

16.11.2005 / 12:05

חלקה של קומברס בפרויקט מוערך בעשרות מיליוני דולרים; חטיבת GSS נרכשה לפני חודש תמורת כרבע מיליארד דולר; תגובת אמדוקס: "אם זה נכון, אנחנו כמובן מאוכזבים"



רכישת חטיבת הטלקום של חברת CSG תמורת כרבע מיליארד דולר לפני כחודש מתחילה להניב פירות לרוכשת - חברת . חטיבת ה-GSS זכתה במכרז משולב של חברת הטלקום האוסטרלית, טלסטרה. GSS אמנם התמודדה במכרז עוד לפני שהפכה להיות חלק מקומברס, אך האחרונה צפויה ליהנות מפירות העסקה. המכרז של טלסטרה מוערך במאות מיליוני דולרים, אך הוא כולל מספר תחומים שיחולקו בין כמה חברות. חלקה של החטיבה שקומברס רכשה מוערך בעשרות מיליוני דולרים.



GSS תספק לטלסטרה את פתרון ה-Kenan לבילינג פוסט-פייד (חיוב הלקוח לאחר קבלת שירותי קול או נתונים ברשת). GSS זכתה במכרז כחלק מהצעה שנתנה חברת אקסנצ'ר, והאחרונה תשמש כאינטגרטורית של הפרויקט.



הזכייה היא כמובן חדשות טובות עבור קומברס, אך חברה ישראלית אחרת נמצאת בצד המפסיד, ומדובר בחברת הבילינג . כמו בכל מכרז לפתרון בילינג, בטח במכרז גדול כמו זה בטלסטרה, אמדוקס לקחה בו חלק, אך הפסידה. בוול סטריט דווקא העריכו, כי לענקית הבילינג יש סיכוי טוב לזכות ובאחרונה כתב אנליסט בית ההשקעות ליהמן ברדרס כי אמדוקס נמצאת בעמדה מובילה לזכייה בחוזה לאספקת מערכת משולבת של בילינג ו-CRM לטלסטרה. בליהמן העריכו את החוזה בכ-400-300 מיליון דולר. אמדוקס הפסידה גם בחלק של פתרון ה-CRM (מערכת אינטגרטיווית לניהול קשרי לקוחות), בו זכתה חברת סיבל האמריקאית.



קומברס לא הגיבה לפרטים. מאמדוקס נמסרה התגובה הבאה: "עוד לא קיבלנו הודעה רשמית, אם כי גם אנחנו שמענו ש-Accenture זכתה בפרויקט. אם זה נכון, אנחנו כמובן מאוכזבים. טלסטרה היא לקוחה שלנו כבר כמעט 20 שנה, וזו לקוחה שאנו מאוד מעריכים. יש לנו מגוון רחב של פתרונות רלוונטיים לטלסטרה, והרגשנו שההצעה שלנו היתה טובה. אנחנו מצפים להמשיך לעבוד עם טלסטרה ולסייע בתהליך השינוי המתמשך".



גורמים בשוק ציינו, כי מאחר שאמדוקס מעולם לא הכריזה רשמית על החוזה, היא לא כללה אותו בצבר ההזמנות שלה. לכן, ההפסד במכרז לא צפוי להשפיע על התחזיות שסיפקה החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully