וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' חתך את מחיר היעד למכתשים למחיר הגבוה ב-25% משווייה בשוק: "החברה צומחת ב-10% כשהתעשייה בקיפאון"

נתן שבע

16.11.2005 / 13:09

האנליסט חיים ישראל ממריל מודאג מסביבת המחירים שהובילה לשחיקה במחירי המכירה; במקביל הוא שואב עידוד מנתונים שמעידים על סביבה טובה יותר בברזיל ב-2006



אגן פירסמה שלשום את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. המניה נפלה אתמול במחזור ער של 3.6%, ייתכן כי על רקע התוצאות המעורבות של הדו"חות שהמשיכו להציג צמיחה מואצת מהתעשייה כולה אך הצביעו גם על שחיקה בשיעורי הרווח. בנוסף, נתונה המניה ללחץ שלילי בימים האחרונים בעקבות המימוש המתקרב על האופציות שהנפיקה החברה מה שעשוי לדלל את בעלי המניות. היום חל יום המסחר האחרון של האופציה.



מריל לינץ' חתך ב-2.5 שקלים את מחיר היעד למניה ל-31.5 שקל - 25% מעל מחירה בשוק והותיר את המלצתו על "קנייה". הסביבה שהעידה על ירידת המחירים הובילה את בית ההשקעות להוריד את תחזית ה-EBITDA שלהם ל-2005 ל-422 מיליון דולר לעומת תחזית של 430 מיליון דולר. יחד עם זאת, במריל מרגישים בנוח עם תוכנית האסטרטגית שהציבה החברה לחמשת השנים הקרובות ומעריכים כי תצלח את החוליה החלשה כעת בברזיל.



האנליסט חיים ישראל ממריל, מאמין כי החברה תוכל להציג שיעורי צמיחה גבוהים מהתעשייה אך הביע את דאגתו ביחס לסביבת המחירים ולרמת האשראי. מכתשים האריכה את תקופת האשראי שהעניקה לחקלאים וכן את היקף האשראי שהיא מעניקה לצורך הגדלת נתח השוק. לתוצאה כזו השפעה בדמות לחץ על התזרים המזומנים. ישראל מעריך כי למחירים יקח זמן לשוב ולטפס ולרמות האשראי לחזור לרמה נורמלית.



ישראל רואה בחיוב גם את תוכנית ה-Buy Back בהיקף של 150 מיליון דולר (6% משווי השוק של החברה ושווה ל-19 ימי מסחר). לסיכום ציין ישראל באופטימיות כי מכתשים מצליחה להציג צמיחה פנימית של 10% למרות שהתעשייה כולה שומרת על קיפאון, והוא שואב עידוד מנתונים שמעידים על סביבה טובה יותר בברזיל ב-2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully