וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט הדמיה רוכשת את מתחם ההיפודרום לשעבר בבודפשט תמורת 24.5 מיליון דולר

טל לוי

16.11.2005 / 13:21

מדובר במבנה המשתרע על פני 123 אלף מ"ר לו ניתן רישיון לבניית מרכז קניות ובידור גדול; 90% מהסכום ימומן בידי בנקים זרים; מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-96%



חברת הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת מתחם גדול במרכז בודפשט עליו היה ממוקם בעבר בניין ההיפודרום. מדובר במבנה המשתרע על פני 123 אלף מ"ר לו ניתן רשיון לבניית מרכז קניות ובידור גדול. אלביט הדמיה תשלם 24.5 מיליון דולר תמורת המבנה כאשר 90% מהסכום ימומן בידי בנקים זרים.



יו"ר החברה, מוטי זיסר, אמר היום כי "אתר ההיפודרום ממוקם באיזור מרכזי במרכז בודפשט והוא טומן בחובו הזדמנות להמשיך את המסורת המוצלחת של פיתוח מרכזי קניות בהונגריה".



החברה הפסידה ברבעון השני של השנה 30.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד והכנסותיה של החברה ירדו ב-16% והסתכמו ב-143.9 מיליון שקל. תוצאותיה של החברה אינן כוללות בשלב הזה רווח הון של יותר מחצי מיליארד שקל (לפני מס). רווח זה צפוי להגיע ממכירת ארבעה מרכזים מסחריים פעילים בפולין, שלושה מרכזים בשלבי פיתוח בפולין וכן שני מרכזים בפיתוח בצ'כיה - תמורת כ-550 מיליון דולר לחברת קלפייר הצרפתית. על הסכם העקרונות לכך חתמה החברה במהלך חודש מאי ועיקר הרווח ישולם במהלך 2005 ו-2006.

אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר (54.3%) מתמקדת בפיתוח ובאחזקה של קניונים באירופה ושולטת בחברת הציוד הרפואי אינסייטק, שמפתחת טכנולוגיה לניתוחים לא פולשניים באמצעות אולטרה-סאונד ואשר עשויה להגיע בעצמה לוול סטריט בשנה הקרובה. מניית החברה זינקה מתחילת השנה ב-96% ושווי השוק שלה עומד על 1.57 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully