וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בתנובה מחריף: רייכמן מאיים לתבוע את סמנכ"ל מועצת החלב לשעבר זיו מטלון בגין הוצאת לשון הרע

עמירם כהן

16.11.2005 / 13:31

זאת לאחר שמטלון האשים את מנכ"ל תנובה כי "סידר לעצמו 5 שנות משכורת נוספות" והוא מעסיק "ים של יועצים ומקורבים" המתוגמלים מכספי בעלי המניות



מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, מאיים לתבוע את סמנכ"ל מועצת החלב לשעבר, זיו מטלון, בגין הוצאת לשון הרע. זאת, לאחר שמטלון כתב לעובדי מועצת החלב, כי "רייכמן סידר לעצמו סירת הצלה של חמש שנות משכורת נוספות" וכי "יש לו ים של יועצים ומקורבים - המתוגמלים מכספנו ביד נדיבה מאוד".



רייכמן, באמצעות עורך הדין גד טיכו ממשרד עורכי הדין רם כספי, פנה אתמול למטלון בדרישה לפרסם התנצלות לאלתר בגין דבריו. מטלון, בעל משק חלב ממושב באר טוביה, הוא מראשי המתנגדים להפרטת תנובה - מהלך אסטרטגי שמוביל אריק רייכמן.



בפנייה למטלון, כותב עו"ד טיכו, כי מדובר באמירות כוזבות המהוות ניסיון לבזות ולפגוע ברייכמן, וכי פרסום אמירות אלה הינו בגדר לשון הרע. עוד כותב עו"ד טיכו, כי מכתבו של מטלון לעובדי מועצת החלב מעלה טענות חסרות כל בסיס עובדתי, לפיהן כל מהלכי ההפרטה נעשים לתועלתו האישית של מר רייכמן: "יש בכך משום התקפה משולחת רסן המיועדת לסכל את מהלכי ההפרטה, וכל זאת תוך שיש לך אינטרסי אישי בכך".



בראשית השבוע, הודיע מטלון על התפטרותו מתפקידו במועצת החלב. זאת, לאחר שתנובה, השותפה במועצת החלב, דרשה לפטרו לאחר שאמר בכנס סגור של רפתנים בבאר טוביה דברים בגנות רייכמן וההפרטה. לאחר פרסום דבריו של מטלון בתקשורת, הורה לו מנכ"ל מועצת החלב, שייקה דרורי, לצאת לחופשה עד לבירור עניינו.

מטלון לא המתין לבירור והתפטר מתפקידו. מטלון הודיע כי הוא מכיר בניגוד העניינים הקיים בין תפקידו במועצת החלב להיותו מראשי הפעילים נגד הפרטת תנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully