וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' על צ'ק פוינט: חוסר ההתלהבות כלפי המניה מובן אך ב-2006 יהיו לחברה תוצאות יותר טובות

שירלי יום-טוב

16.11.2005 / 15:17

מעריך שסורספייר תמשיך למכור בקצב של 35-30 מיליון דולר לשנה ושפלטפורמת ה-NGX תתרום לשיפור; צ'ק פוינט איבדה 12% מתחילת השנה בעוד מדד נאסד"ק נותר ללא שינוי ניכר



כן צומחת או לא צומחת - השאלה שמלווה את בשנים האחרונות - עדיין לא הוכרעה בוול סטריט, אך המשקיעים מצביעים בינתיים ברגליים. הוכחה לכך ניתן לקבל מירידה של 12% במניית החברה מתחילת השנה בעוד שמדד היחס, נאסד"ק, נותר ללא שינוי ניכר מתחילת השנה.



במריל לינץ' ממשיכים לסקר את צ'ק פוינט בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד שגבוה ב-15% ממחירה בשוק. יחד עם זאת, אפילו אנליסט בית ההשקעות, אד מגווייר, מציין בדו"ח חדש כי הוא יכול להבין את חוסר ההתלהבות של המשקיעים כלפי המניה. מגווייר ממשיך בסיקור אופטימי, כי הוא סבור שבשנה הבאה יהיו לצ'ק פוינט תוצאות יותר טובות. "רכישת סורספייר ופלטפורמת מוצרי ה-NGX מספקים את הבסיס לשיפור נתוני החברה כשאנו נמצאים על סף שנת 2006", הוא כותב בדו"ח מהיום.



מגווייר מציין, שסדרת מינויים חדשים בעמדות מפתח בצ'ק פוינט עשויה להועיל. קן פיצפטריק, שהגיע מחברת התוכנה CA, הצטרף לצ'ק פוינט לפני מספר חודשים כסמנכ"ל שיווק - תחום בו צ'ק פוינט לא היתה מאוד אפקטיווית למרות חוזקה של הטכנולוגיה שלה, כך להערכתו של מגווייר.



מרטי רואץ', שהגיע יחד עם הצוות של סורספייר, נחשב אף הוא לתוספת חיובית, מאחר שהוא יוכל לסייע בתחום המכירות ללקוחות אמריקאים פדרלים בו הפגינה סורספייר חוזק באחרונה.



גרגור פרונד, מנכ"ל זון לאבס, שנרכשה על ידי צ'ק פוינט לפני כשנה, נמצא בכיוון ההפוך ובמריל לינץ' מעריכים שהוא יעזוב בקרוב. עם זאת, עזיבתו אינה צפויה לגרום לבעיות מיוחדות מאחר שזון לאבס נטמעה היטב בצ'ק פוינט, כך מעריך האנליסט.



במריל לינץ' מעריכים, שסורספייר היתה בדרך למכירות של 35-30 מיליון דולר ב-2005 והיא תוכל להמשיך בקצב הזה בעזרת המשאבים של צ'ק פוינט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully