וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TTI מתאזנת לאחר 12 רבעונים של הפסד

שירלי יום-טוב

16.11.2005 / 16:32

צמיחה של 61% בהכנסות ל-11.6 מיליון דולר וירידה חדה בהוצאות כתוצאה מפיטורי 250 עובדים תרמו לאיזון תפעולי

חברת TTI מדווחת היום על מעבר לרווח נקי סמלי לאחר 12 רבעונים של הפסד. טי.טי.איי, המתמחה במערכות לניטור רשתות תקשורת, התחילה ליהנות ברבעונים האחרונים מההתאוששות הנמשכת של שוק הטלקום, התורמת לצמיחה בהכנסות. תהליך רה-ארגון כואב שבמהלכו פוטרו 250 עובדים במהלך השנה האחרונה נותן אף הוא את סימניו, והחברה התאזנה תפעולית ברבעון השלישי, לאחר הפסדים תפעוליים כבדים בשלוש השנים האחרונות.

"נתנו תחזית לאיזון במחצית השנייה של 2005 וחשבנו שזה יהיה ברבעון הרביעי", אומר היום מאיר ליפשס, היו"ר של החברה והמנכ"ל הזמני, שמפנה כעת את מקומו לראובן מרכוס מאי.סי.איי.

טי.טי.איי הצליחה לרשום רווח נקי של 105 אלף דולר ברבעון שחלף. אמנם מדובר יותר באיזון מאשר ברווח אמיתי, אולם השורה התחתונה החיובית הזו ניצבת מול הפסד של כ-70 מיליון דולר משנת 2002.

השורה העליונה היא גורם מכריע בתוצאות, והיא מעידה על צמיחה של 14% לעומת הרבעון הקודם ושל 61% מול הרבעון המקביל ל-11.6 מיליון דולר. לדברי ליפשס, לחברה יש כיום צבר הזמנות של 30 מיליון דולר, שההכנסות ממנו יוכרו בשנה הקרובה. "יש שיפור בשוק", אומר ליפשס, "כ-80% מההכנסות שלנו מגיעות מלקוחות קיימים וזה אומר שיש לנו לקוחות טובים שמרחיבים את הרשתות שלהם. הגידול המשמעותי שלנו בהמשך יצטרך להיות מגיוס לקוחות חדשים".

גם שולי הרווח הגולמי של טי.טי.איי רשמו שיפור לרמה של 50% לעומת 46% ברבעון הקודם. קיצוץ חד בהוצאות התפעוליות מ-9 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-5.8 מיליון דולר ברבעון שחלף, תרם לאיזון תפעולי מול הפסד תפעולי של 10 מיליון דולר ברבעון המקביל.

פרמטר נוסף בו נרשם שיפור היה תזרים המזומנים מפעילות שוטפת והוא הסתכם ב-1.2 מיליון דולר. המאזן של טי.טי.איי מצביע על יציבות, עם 33 מיליון דולר בקופה וללא חובות. החברה אינה מוסרת תחזית מספרית לרבעון הרביעי, אך ליפשס אומר כי המגמה החיובית תימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully