וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל ממשיכה במסע הרכש ומחזקת את תחום האבטחה

ליאון איצקר

16.11.2005 / 16:45

ענקית התוכנה הודיעה על רכישת שתי חברות - Thor Technologies ו-OctetString - המחזקות את חבילת מוצרי ניהול הזהויות והגישה שלה; לא מסרה נתונים פיננסיים לגבי הרכישות



ממשיכה במסע הרכש ומחזקת את תחום האבטחה. ענקית התוכנה הודיעה היום על רכישת שתי חברות - ת'ור טכנולוג'יס (Thor Technologies) ואוקטטסטרינג (OctetString) - אשר מחזקות את חבילת מוצרי ניהול הזהויות והגישה שלה. אורקל לא מסרה נתונים פיננסיים לגבי הרכישות.



אורקל ביצעה מסע רכישות אגרסיווי בשנה האחרונה. בינואר הצליחה החברה לרכוש את מתחרתה פיפלסופט תמורת 10.3 מיליארד דולר, בסיומו של מאבק קשה בן 18 חודשים, שכלל סדרה של הצעות רכש עוינות. במארס רכשה אורקל את חברת התוכנה האמריקאית ריטק, בעסקה ששווייה 643.3 מיליון דולר. באותו החודש הודיעה אורקל כי השלימה את רכישתה של חברת התוכנה ופתרונות האבטחה אובליקס (Oblix).



בתחילת יוני הודיעה אורקל כי תרכוש את ספקית התוכנה לניהול נתונים בזמן אמת TimesTen, וביולי הודיעה על רכישת יצרנית התוכנות לרשתות קמעוניות פרופיטלוג'יק. באוגוסט הודיעה החברה כי תרכוש נתח רוב בחברת התוכנה ההודית - i-flex solutions - המתמחה במגזר הבנקאי, תמורת כ-900 מיליון דולר.



אורקל אמרה אתמול כי רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב אישרו את הרכישה בגובה 5.9 מיליארד דולר של המתחרה לשעבר, סיבל סיסטמס, עליה דווח בספטמבר. החברה מסרה כי הרכישה המתוכננת עדיין זקוקה לאישור רגולטורי מהנציבות האירופית וכפופה לתנאים אחרים. באורקל צופים לסגור את העסקה ברבעון הראשון של שנה הבאה, דיווחה רויטרס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully