וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה בקשה לצו פירוק נגד חנות החיות "הג'ונגל של אלי" עקב קנסות של 150 אלף שקל

עמית בן-ארויה

16.11.2005 / 17:09

ברשות המסים מבקשים לפרק את חנות החיות הענקית באזור השרון; בעל החנות: "מדובר בקמפיין של מס הכנסה, שרוצים להראות שהם עושים משהו"



פקיד שומה נתניה הגיש בקשה למתן צו פירוק כנגד אחת מחנויות החיות הגדולות בארץ - "הג'ונגל של אלי". בקשת הפירוק הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בשל חובות מס על סך 150 אלף שקל.



"הג'ונגל של אלי" היא חנות מוכרת מאוד בקרב חובבי החיות ומזה שנים נחשבת ל"מוסד": היא משתרעת על פני שטח של אלפי מטרים רבועים בתוך האנגר ענק בצומת פרדסיה-צור משה. החנות מציגה מגוון רחב של בעלי חיים ומוצרים לבעלי החיים.



בשנים 1998-2002, טוען עו"ד אריק שמיר, המייצג את פקיד השומה, הצטברו כנגד בית העסק חובות בגין קנסות שלא שולמו. באוגוסט 2004 נשלחו עובדי פקיד שומה נתניה, אבי לביא ודוד צוקר, למשרד החברה בחנות וזאת לשם מסירת מכתב התראה טרם הגשתה של בקשת הפירוק. בבקשה מתואר כיצד עובד שכיר במקום קיבל את המכתב ואף חתם על קבלתו.



מקורבים להנהלת החנות ידעו לספר שבעבר החנות אכן נוהלה על ידי חברת "הג'ונגל של אלי פרדסיה-1988 בע"מ", אולם בחמש השנים האחרונות עברה השליטה בעסק לחברת י.ב.ק. סחר בע"מ. מקורות ברשות המסים שוללים טענה זו וגורסים שחברת י.ב.ק. סחר מעניק בסך הכל שירותים לחנות. בפועל, החברה המנהלת את העסק ועוסקת במכירת החיות והמוצרים הנלווים היא "הג'ונגל של אלי פרדסיה-1988 בע"מ". את הבקשה לבית המשפט הגיש עו"ד שמיר מהיחידה לפירוקים של אגף מס הכנסה.



בעל העסק, משה עטיה, מסר בתגובה: "זה קמפיין של מס הכנסה, שרוצים לקחת שניים שלושה אייטמים ולהראות שהם עושים משהו. מאחר שמקבלי ההחלטות הם אנשים רדודים, במקרה הזה דרכם לא תיצלח. אנו נגיב לבית המשפט, אנו יודעים שהמשחק מכור מראש ולמרות זאת - נילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully