וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC החל לסקר את NDS ב"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 44 דולר

שרון שפורר

16.11.2005 / 18:06

החברה תהנה מצמיחה של 15%-11% במכירות בכל אחת מהשנתיים הקרובות; מרבית המכירות נעשות לחברות בקבוצת ניוז קורפ, מה שמגדיל את הביטחון להמשכיות הקשרים העסקיים, אך טומן בחובו סיכון משמעותי



האנליסטים אמיר ארגמן ואביבית מנה קליל מבנק ההשקעות CIBC, החלו לסקר את מניית חברת NDS הישראלית הנסחרת בנאסד"ק בהמלצת "תשואת יתר" על הסקטור ומחיר יעד של 44 דולר - גבוה בכ-12% ממחיר השוק של המניה.



לדעת שני האנליסטים, הצלחתה העסקית של NDS, המתמחה בטכנולוגיות לגישה מותנית לשידורים דיגיטליים (ממירים דיגיטליים מקליטים וכרטיסים לממירים) ופועלת כיום כחלק מתאגיד המדיה ניוז קורפ (המחזיק בכ-76%), תלויה במידה רבה בהצלחתן של ספקיות שירותי הטלוויזיה הדיגיטלית בתשלום. לאור כך, אומרים אלו, מבססת החברה את הצלחתה על מינוף מגמות בשוק הטלוויזיה הדיגיטלית ויצירת מערכות שיתוף פעולה רחבות עם חברות המהוות את שרשרשת הייצור במוצר שירותי הטלוויזיה הדיגיטלית.



ארגמן ומנה קליל מזכירים, כי מרבית המכירות של החברה נעשות לחברות בקבוצת ניוז (74% ממכירות השנה הפיסקאלית 2005), כך שעובדה זו מגדילה את הבטחון להמשכיות הקשרים העסקיים בין החברות, אך טומנת בחובה סיכון משמעותי.



ב-CIBC מעריכים, כי NDS תמשיך ליהנות משיעורי צמיחה במכירות של 15%-11% בכל אחת מן השנתיים הקרובות ומשיעורי צמיחה של כ-15% בשנים שלאחר מכן. הערכה זו, הם מבססים בין היתר, על מחקרים שנעשו באשר לשוק הממירים הדיגיטליים (STB) ובהתבסס על מגמות בשוק הטלוויזיה הדיגיטלית בתשלום, התפתחות שווקים טכנולוגיים חדשים ושווקים גיאוגרפיים חדשים. NDS תהנה לדעת CIBC, גם מהתנהגות מודל ההכנסות מול לקוחותיה, המביא לדברי האנליסטים של בנק ההשקעות, למכירת מוצרים נוספים ללקוחות קיימים, עקב "התבגרות" הקשרים העסקיים של החברה.



התחזיות של בנק ההשקעות לשנה הפיסקאלית 2006, אשר החלה בחודש יוני, הן לרווח של 92 מיליון דולר או 1.61 דולרים. עבור 2007 הם חוזים לה רווח של 105 מיליון דולר או 1.84 דולרים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully