וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית התרופות ההודית רנבקסי במגעים לייצור ברישיון של תרופת הטמיפלו של רוש

TheMarker

16.11.2005 / 20:32

רוש יישבה מחלוקת משפטית עם גילאד סיינסס לגבי הזכויות על התרופה לטיפול בשפעת העופות; גדל ל-5 מספר המדינות שדיווחו על בני אדם שנדבקו במחלה



המגעים בין יצרנית התרופות השווייצית רוש לבין חברות תרופות לגבי ייצור ברישיון של התרופה טמיפלו, לטיפול בשפעת העופות, ממשיכים להתקדם על רקע חששות להתפרצות מגיפה.



רנבקסי, חברת התרופות הגנריות ההודית, מנהלת שיחות ראשוניות עם חברת רוש השווייצית על ייצור ברישיון של התרופה טמיפלו לטיפול במחלת שפעת העופות. כך אמרו היום בכירים בחברת רנבקסי.



שלטונות סין דיווחו היום על שלושה מקרים שבהם נדבקו בני אדם בשפעת העופות, ובכך גדל לחמש מספר המדינות שדיווחו על מקרים של בני אדם שנדבקו במחלה.



בשיחת ועידה בשבוע שעבר בעקבות פרסום דו"חותיה הרבעוניים של טבע הישראלית, סירב מנכ"ל טבע, ישראל מקוב, להשיב לשאלה כיצד מתקדמות השיחות בין טבע לרוש על ייצור ברישיון של הטמיפלו.



במקביל הודיעה היום רוש על יישוב מחלוקת משפטית שהיתה לה עם יצרנית התרופות האמריקאית גילאד סיינסס (סימול GILD), סביב הזכויות על התרופה טמיפלו. במסגרת ההסדר תשלם רוש בדיעבד לגילאד תמלוגים בסך 62.5 מיליון דולר, בנוסף לתמלוגים בסך 18.2 מיליון דולר שכבר שולמו ואשר היו נתונות במחלוקת. רוש רכשה מגילארד את הזכויות לייצור טמיפלו בשנת 1996, ומשלמת לה 14%-22% מההכנסות ממכירת טמיפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully