וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול תרכוש חנויות מכולת - ותאגד אותן ברשת

סיון קלינגבייל

17.11.2005 / 8:27

הרשת תפרסם בימים הקרובים מודעות המזמינות בעלי חנויות מכולת למכור לה את הנכסים שברשותם - כך נודע ל-TheMarker; בכוונת רבוע כחול להקים תת-רשת עירונית של כ-100 מכולות



רשת רבוע כחול תפרסם בימים הקרובים מודעות המזמינות בעלי חנויות מכולת למכור לה את הנכסים שברשותם - כך נודע ל-TheMarker. בכוונת רבוע כחול להקים תת-רשת עירונית של מכולות, בדומה לרשתות הגדולות באירופה. בעבר אמר מנכ"ל רבוע כחול, גיל אונגר, כי בכוונתו להקים רשת של 100 מכולות.



שתי הרשתות הגדולות, שופרסל ורבוע כחול, הצהירו בחודשים האחרונים כי הן רואות בסניפים בתוך הערים מקור צמיחה. רבוע כחול הסבה את הסניפים שלה במרכזי הערים לתת-רשת סופר-סנטר, ושופרסל התחילה בהסבת סניפים לתת-רשת שופרסל שלי. לדברי אונגר, רבוע כחול תבחן גם רכישה של רשתות פרטיות בגודל בינוני ומעלה.



שופרסל פועלת באחרונה להטמעת המיזוג בינה לבין קלאבמרקט, ואתמול הודיעה כי תרכוש 50% מרשת ניו-פארם תמורת כ-41 מיליון שקל. שופרסל מחזיקה כיום, יחד עם קלאבמרקט, יותר מ-39% מהשוק המבורקד, וההערכות בענף הן כי הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, לא תאשר את העסקה, שתגדיל עוד יותר את כוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully