וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות בהובלת חברות הנפט; טוקיו עלתה ב-1.7%, סיאול עלתה ב-0.2%

הדר תדמור

17.11.2005 / 9:54

עליות במגזר המכוניות ביפאן לאחר פרסום נתוני המכירות באירופה לאוקטובר; ירידות במגזר השבבים לאחר דו"ח מאכזב של אפלייד מטריאלס אמש לאחר הסגירה



עליות בבורסות אסיה בהובלת חברות האנרגיה בעקבות העלייה במחירי הנפט. טוקיו עלתה ב-1.7%, סיאול עלתה ב-0.2%; הונג קונג נסחרת ללא שינוי.



מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש דצמבר עלו אתמול ב-1.6% בוול סטריט לרמה של 57.88 דולר לחבית. כעת נסחרים החוזים על הנפט לחודש דצמבר ברמה של 57.82 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מניית וודסייד פטרוליום, חברת הנפט האוסטרלית, עלתה ב-1.6%. מניית פטרוצ'יינה עלתה ב-1.7%.



עלייה נרשמה במגזר הרכב ביפאן, לאחר פרסום נתוני המכירות באירופה לאוקטובר. טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם לפי שווי שוק, עלתה ב-1.3%. מכירותיה של טויוטה באירופה עלו ב-1.5% באוקטובר. הונדה, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה ביפאן, עלתה ב-1.2%, לאחר שרשמה עלייה של 18% במכירות מכוניותיה באירופה באוקטובר.



אפלייד מטריאלס (סימול AMAT) האמריקאית, יצרנית ציוד ייצור השבבים הגדולה בעולם, רשמה צניחה ברווחי הרבעון הרביעי של שנת הכספים שלה, וצופה האטה בצמיחת הזמנות הציוד ורווח ללא שינוי ברבעון הנוכחי. הרווח הנקי של אפלייד מטריאלס ברבעון הרביעי של שנת הכספים נפל ב-47.5% לעומת התקופה המקבילה ל-247 מיליון דולר. הכנסות החברה ירדו ב-22% ל-1.7 מיליארד דולר. הרווח הנקי והכנסותיה של אפלייד עלו על תחזיות האנליסטים על רקע התאוששות בביקוש לשבבים, אך תחזיות החברה לרבעון הנוכחי אכזבו.



בעקבות התחזית הקודרת של אפלייד מטריאלס ירדו מניות השבבים באסיה. מניית טיוואן סמיקודנקטורס ירדה ב-1.2%. מניית יונייטד מיקרואלקטרוניקס ירדה ב-1.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully