וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שינוי במטה של גלברד בבזק: סמנכ"ל השיווק והמכירות רמי חזן עוזב

ערן גבאי

17.11.2005 / 13:30

כך נודע ל-TheMarker; חזן שימש בתפקיד שנה בלבד; משימתו הגדולה היתה להתמודד עם השחיקה בהכנסות החברה משירותי הקווים הנייחים אך השחיקה נותרה כ-5% בשנה



סמנכ"ל השיווק והמכירות של , רמי חזן, עוזב את החברה. חזן ביקש אתמול מהמנכ"ל החדש, יעקב גלברד, לפרוש - כך נודע ל-TheMarker. חזן שימש בתפקיד שנה בלבד לאחר שמונה רק באוקטובר 2004 כשהחליף את קודמתו בתפקיד, פנינה שנהב. חזן סיכם עם גלברד שיישאר בתפקיד עד למינוי מחליף. עוד נודע כי נבדקו אפשרויות עם חזן לקבל תפקיד אחר בקבוצה. חזן סירב להגיב לידיעה. גם דובר בזק בחר שלא להתייחס לנושא.



חזן שימש בעבר, במשך כארבע שנים, כסמנכ"ל ומינהל חטיבת הלקוחות של החברה הבת בבעלות מלאה, בזק בינלאומי. קודם לכן, מילא תפקידי ניהול בביפר ובמוטורולה.



חזן נכנס לתפקידו כשעל הפרק הפחתת דמי הקישוריות בסלולר. חזן נדרש להתמודד עם מבצעי השיווק האגרסיווים של חברות הסלולר שנוגסות בהכנסות בזק משירותי הקווים הנייחים. עם זאת, הדו"חות אתמול הצביעו כי השחיקה בהכנסות מתקשורת קווית בבזק נותרה כ-5% בשנה, למרות המבצעים השונים שביצעה בזק. כמו כן, הפחתת דמי הקישוריות הפחיתה גם את מחיר השיחה בין קו בזק לקו סלולרי - מהלך שאמור היה לעודד את השימוש בקווים הנייחים.



במקביל, השיקה בזק לפני כשנה, במהלך אסטרטגי, את שירותי הטלפון האלחוטי של המכשירים הדיגיטליים, ה-B דיגיטל. גם מהלך זה נועד להקטין את השחיקה בהכנסות משירותי הקווים הנייחים, אך למרות מכירות מרשימות של כ-450 אלף מכשירים עד היום - השחיקה נמשכת.



בתחום החיבור לאינטרנט המהיר באמצעות קווי ה-ADSL, תחום שבו נהנתה בזק מראשוניות כשפעלה בו כשנה לפני כניסת חברות הכבלים, נשמר נתח השוק של בזק מול הכבלים - כשני שלישים לבזק ושליש לכבלים. מספר מנויי ה-ADSL של בזק גדל ל-750 אלף מנויים. בזק אף יצאה לפני כחודשיים במבצעי שיווק חבילות הגלישה ברוחב פס של 5 מגה בהשקעה של 4 מיליון שקל, אך נדמה שמחירן הגבוה והעובדה שהן מיועדות למשתמשים מאוד ממוקדים, לא תאפשר להגדיל את מכירתן משמעותית בזמן הקרוב.



בתחום התקשורת לעסקים, הצליחה בזק לחבר מאז תחילת 2004 לשירות ה-IPVPN כ-650 ארגונים וכ-30 אלף קווי תקשורת.



עם חילופי הבעלים בבזק ומינויו של יעקב גלברד כמנכ"ל, ביצע גלברד מספר שינויים במטה ההנהלה של החברה. בין היתר, מינה גלברד את רון איילון ואת איקה ארבנאל לתפקידי משנה למנכ"ל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully