וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורדת מחירים מזערית באאודי וסיאט

אסף בר-שי

17.11.2005 / 13:51

לקראת כניסת הרפורמה שתפחית את מס הקנייה מ-95% ל-89%, מודיעה צ'מפיון על הפחתת מחירים שנעה במרבית המקרים בין 0.5% ל-1.5%



לקראת כניסתה של רפורמת מס הקנייה לתוקפה, הודיעה חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי קונצרן פולקסוואגן, על הפחתת מחירים בשניים ממותגיה - סיאט ואאודי. מדובר במחירון חדש, שמייצג במרבית המקרים הפחתות בשיעור של 0.5% עד 1.5% במחירי המכוניות, פרט לכמה חריגות של הוזלות משמעותיות יותר או עליית מחירים.



על פי הרפורמה שתיכנס לתוקפה ב-1 בדצמבר, מרכיב מס הקנייה על המכוניות ירד מ-95% ל-89%. כמו כן, תשתנה ההכרה לצורכי מס על אביזרי בטיחות שונים כמו כריות אוויר ומערכת לבקרת יציבות (ESP). ההפחתות במחירי אאודי וסיאט אינן מבטאות העברה של כל ההנחה לצרכן אלא "ספיגה" של חלק מההנחה.



ההערכה היא כי בדגמי היוקרה המאובזרים באבזור בטיחותי רב, השינוי במס הקנייה יכול להוביל להפחתה של 2.5% ואף יותר במחיר המכונית. שינוי זה יכול להתבטא בעשרות אלפי שקלים במכוניות ששוויין חצי מיליון שקלים ומעלה.



בעבר, כבר הודיעו מספר חברות על הפחתת מחירים מוקדמת, לקראת הפעלת הרפורמה. בין השאר, הודיעו על כך קמור, יבואנית ב.מ.וו, קרסו יבואנית רנו, ניסאן ואחרות. חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, הודיעה השבוע כי היא נאלצת לייקר את מחיר המכוניות בשל התייקרות הדולר אך עליית המחיר צומצמה בשל כניסת הרפומה לתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully