וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוגרופ מזנקת בתל אביב ב-22% לאחר שצימצמה במאות אחוזים הפסדיה מתחילת השנה לכ-800 אלף שקל

שרון שפורר

17.11.2005 / 14:27

רבעון שני של גידול בהכנסות ל-17.7 מיליון שקל ורווח של 1.4 מיליון; המנכ"ל רפאל ערבות: "אנו ממשיכים להתמקד בהתייעלות תפעולית"



חברת , העוסקת בפיתוח וייצור מערכות מקוונות ללימוד ברחוק, מדווחת היום על רבעון שני ברציפות של שיפור בשורה העליונה ושל רווח נקי בשורה התחתונה. המניה מגיבה לבשורות בזינוק של 22% בבורסה לניירות ערך בתל אביב במחזור של כ-200 אלף שקל.



רובוגרופ נסחרת גם בנאסד"ק, אך לפני כשלושה חודשים ביקשה להסיר את שמה מרשימת הסמול קאפ. הכנסות החברה צמחו ברבעון החולף ב-26% ל-17.7 מיליון שקל, מ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל, ועלייה קלה לעומת 17 מיליון שקל ברבעון הקודם. 3.7 מיליון שקל מתוך הכנסות אלו נזקפו לטובת חברת YET אשר בשליטתה ולטובת חטיבת החינוך של החברה (ED).



הגידול במכירותיה של רובוגרופ ברבעון לווה בעליית עלות המכר של החברה, והביא לירידה בשיעורי הרווח הגולמי מ-47% ל-43% בתוך שנה. עם זאת, ירידה של כמיליון שקל בהוצאות התפעוליות העבירה את החברה להציג רווח תפעולי של 1.6 מיליון שקל מהפסד של כחצי מיליון ברבעון המקביל. כך עברה רובוגרופ להרוויח 1.4 מיליון שקל ברבעון החולף, לאחר שברבעון המקביל הפסידה כ-600 אלף שקל.



בתשעת החודשים הראשונים של השנה, דיווחה החברה על עליה של כ-10% בהכנסות ל-45.4 מיליון שקל. רובוגרופ גם דיווחה על צמצום של מאות אחוזים בהפסד הנקי ל-800 אלף שקל מ-6.4 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2004.



מנכ"ל החברה, רפאל ערבות, התייחס היום לתוצאות: "ברבעונים האחרונים אנו ממשיכים להתמקד ביעילות תפעולית בכדי להבטיח כי נמקסם את רווחינו בתוך שליטה על העלויות. הצעדים בהם נקטנו בכדי לעשות כך, מאפשרים לנו להגדיל את הגמישות".



עברות הזכיר גם את החוזה החדש שבו זכתה רובוגרופ ועליו דיווחה השבוע. במסגרת זו, תספק החברה מערכות לימוד מרחוק ומעבדות טכנולוגיה לרשת מוסדות הדרכה בחו"ל בהיקף כספי של 1.2 מיליון דולר. האספקה תתבצע במהלך השנים 2005-2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully