וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר של בריטניה יתקצב קייטנות פיננסיות ללמד בני נוער כישורים עסקיים ויזמות

סוכנויות הידיעות

17.11.2005 / 15:37

לאחר תקופת ניסיון בקיץ הקרוב מתוכננים שיעורי חדשנות ויזמות בכל רחבי בריטניה - בניסיון לשפר את כוחה התחרותי של המדינה



תשכחו מקייטנות עם בריכה, שוקו ולחמניה. ילדי בריטניה יוכלו בקרוב ללכת ל"קייטנות כסף", בהן יילמדו את אמנויות הממון. גורדון בראון, שר האוצר של בריטניה, יכריז היום כי יספק מימון לרשת ארצית של קייטנות יזמות. הפרויקטים הראשונים בקייטנות אלו ייפתחו ב-2006.



בתי ספר אלה יהיו פתוחים לכל בני 16-14 בבריטניה. 11 בתי ספר יתחילו להפעיל תוכניות ניסיון בקיץ הקרוב עם 600 תלמידים.



"אנחנו מתכוונים להקים רשת של קייטנות יזמות שנועדו לסייע לאנשים צעירים לטפח רעיונות, לממש את כשרונותיהם ושאיפותיהם, ולהפוך לדור הבא של יזמים בריטיים". כך מתכנן בראון לומר בנאומו בביקור ביריד כישרונות במנצ'סטר.



בתוכניות לקיץ הקרוב נכללים שיעורים בחדשנות, יזמות, קבלת החלטות, פתרון בעיות, ניהול ומנהיגות. חלק מהקייטנות יציעו גם לינה. לאחר תקופת הניסיון, ייבחנו התוצאות על ידי אוניברסיטת אוקספורד, והמודלים המצליחים ביותר ייושמו ברחבי בריטניה עם אלפי משתתפים.



בראון הביע תסכול על שיעורה הנמוך של פעילות יזמית בבריטניה. לדבריו, הגברת היזמות בבריטניה תסייע ליצירת מקומות עבודה ועושר. בראון אמר כי בשנת 1997 רק 15% מבתי הספר הציעו חינוך יזמי כלשהו, בעוד שכיום עושים זאת מחציתם. בשנה הבאה בכל בית ספר בבריטניה תהיה אפשרות ללמוד על עסקים, מסחר ויזמות.



הקייטנות ינוהלו על ידי אנשי עסקים מקומיים מובילים, מורים ויועצי יזמות שיספקו גם פעילויות, חינוך וייעוץ. בראון יארח היום גם "פסגת יצירתיות" בלונדון, שבמסגרתה ייפגשו 200 אנשי עסקים מובילים לדון ביצירתיות ועיצוב כדרך להצלחה בעסקים בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully