וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניון בוחנת את הפרדתה של חטיבת שבבי הזיכרון משאר החברה והנפקתה בבורסה

סוכנויות הידיעות

17.11.2005 / 16:11

חטיבת שבבי הזיכרון אחראית לכ-40% מהכנסות החברה, אבל לאחרונה רשמה הפסדים תפעוליים גדולים; בלעדיה תייצר החברה בעיקר שבבים לחלקי מכוניות, לציוד לאינטרנט בפס רחב ולטלפונים אלחוטיים



יצרנית השבבים הגרמנית, , בוחנת את הפרדתה של חטיבת שבבי הזיכרון משאר החברה ואת הנפקת את החטיבה בבורסה. כך אמרו מקורות המקורבים לחברה.



משקיעים רבים באינפיניון הפעילו לחץ על החברה למכור את החטיבה או להקים מיזם משותף, במקום להנפיק לבורסה, כדי לתת לחטיבה את הגודל והעוצמה שהיא צריכה כדי לפרוח בשוק התחרותי שהוא שוק שבבי הזיכרון. עם זאת, אחד המקורות שדיבר עם רויטרס אמר, כי הנפקה זו האופציה המועדפת של החברה.



היום ייפגש דירקטוריון החברה לדון באפשרות. לפי המקורות, הדירקטוריון המפקח של אינפיניון יאשר את העסקה בפגישת החברה.



אינפיניון, יצרנית השבבים הגדולה באירופה, אשר הודיעה מספר פעמים בעבר כי היא בוחנת צעדים אסטרטגיים עבור חטיבת שבבי הזיכרון, תעלה את ההצעה להפריד את חטיבת שבבי הזיכרון משאר החברה במפגש בעלי המניות בתחילת שנת 2006.



חטיבת שבבי הזיכרון של החברה אחראית לכ-40% מהכנסות החברה, אבל ב-5 השנים האחרונות רשמה הפסדים תפעוליים גדולים. ללא חטיבת שבבי הזיכרון של אינפיניון, תייצר החברה בעיקר שבבים לחלקים שונים במכוניות, לציוד לאינטרנט בפס רחב ולטלפונים אלחוטיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully