וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תעביר למשטרה את הקלטת המתעדת את ח"כ יחיאל חזן מוציא לוחות הצבעה

יהונתן ליס

17.11.2005 / 17:32

הפרקליטות הורתה למשטרה לבדוק חשדות לשיבוש הליכי משפט; היועצת המשפטית לכנסת נענתה לבקשה; חזן - החשוד בהצבעה כפולה - לקח ממחסן הכנסת את לוח ההצבעה למרות שלא קיבל רשות



פרקליטות המדינה החליטה כי יש מקום לבדוק, האם העובדה שחבר הכנסת יחיאל חזן (ליכוד) הוציא ממחסן הכנסת לוחות הצבעה אלקטרוניים יש בה משום שיבוש הליכי משפט. זאת למרות החלטתו אתמול של יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, שלא לפנות למשטרה בבקשה לחקור את חזן, בנימוק שאין חשד למעשה פלילי מצדו.



לבקשת הפרקליטות פנתה לריבלין ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה, תת-ניצב מירי גולן, וביקשה לקבל לידיה את ממצאי הבדיקה שערך קצין הכנסת, ואת התמונות שצילמו מצלמות הביטחון שבהם מתועד חזן בביקורו במחסן הכנסת.



ריבלין העביר את הפנייה לעיונה של היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד נורית אלשטיין, וזו הנחתה את קצין הכנסת, יצחק שד"ר, להעביר למשטרה את כל ממצאי הבדיקה הקשורים לענינו של חזן, כולל סרטי הווידיאו של מצלמות האבטחה במשכן.



חזן מואשם בהצבעה כפולה בהצבעות על תוכנית החירום הכלכלית במאי 2003. לאחרונה לקח חזן ממחסן הכנסת את לוח ההצבעה שלו ושל שלושה חברי כנסת נוספים, למרות שביקש רשות לכך ונענה בשלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully