וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודלייט השלימה סבב גיוס רביעי של 10 מיליון דולר בראשות מוטורולה ונצ'רס

ערן גבאי

17.11.2005 / 17:55

ספקית פתרונות תקשורת אופטית ליצרני ציוד המיועד לבתים מגייסת מימון נוסף כדי לחזק את מעמדה בפיתוח וייצור רכיבים מקצה אל קצה לרשתות תקשורת אופטיות בקצבי GPON



חברת ברודלייט (Broadlight), המספקת פתרונות תקשורת אופטית ליצרני ציוד תקשורת המיועד לבתים, השלימה סבב גיוס הון רביעי ב-10 מיליון דולר בראשות מוטורולה ונצ'רס (Motorola Ventures), קרן הון הסיכון של חברת מוטורולה. מוטורולה ונצ'רס הצטרפה למשקיעים נוספים בברודלייט: Azure Capital Partners ,Delta Ventures ,Israel Seed Partners ו-Star Ventures, וכן קבוצה של משקיעים אסטרטגיים המונה את סימנס ונצ'ר קפיטל, ברודקום ו-Tellabs.



"אנו מאמינים כי ברודלייט ניצבת בפני הזדמנות גדולה בשוק הסיבים האופטיים לרשתות PON (רשת אופטית פסיווית) הנמצא במגמת צמיחה", אומר מתיו גרונווי, דירקטור מנהל של מוטורולה ונצ'רס. החברה הפגינה את יכולתה עם קו מוצרי ה-BPON ואנו צופים כי קו מוצרי ה-GPON של החברה המצוי בתהליכי השקה, יבסס את מעמדה המוביל של ברודלייט בתעשייה זו".



אנדרו וויט, מנכ"ל ברודלייט אומר, כי "בכוונתנו להשתמש בהון נוסף זה למחקר ופיתוח, למכירות ולשיווק במסגרת המשך מאמצינו בפיתוח ותכנון פתרונות GPON מובילים שיותקנו ברחבי העולם כבר במהלך 2006".



ברודלייט, שהוקמה ב-2000, עוסקת בפיתוח פתרונות המאפשרים הטמעה מהירה של רכיבי תקשורת אופטיים בפרוטוקול BPON, המיועדים לענות על צרכי התקשורת האופטית לבית. מוצרי החברה כוללים רכיב תקשורת הממיר גלי אור לאלקטרוניקה, רכיבים ותוכנה. רכיבים אלה משולבים בקופסאות תקשורת המקשרות על ידי סיב אופטי בין מרכזיות תקשורת לבתי הלקוח. קופסאות תקשורת אלה, המוצבות הן בבית המשתמש והן במרכזייה של ספק השירות, מיוצרות על ידי לקוחותיה של ברודלייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully