וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הפצה בלעדי חדש למכתשים אגן; סמנכ"ל המוצרים: עד סוף 2005 נקבל כ-2 אישורים משמעותיים לייצור ולהפצה

שרון שפורר

17.11.2005 / 18:03

מכתשים אגן תשווק מוצר ידידותי לסביבה להגנת הצומח עבור קונצרן SK הקוריאני; בשלב ההתחלתי תפיץ בכ-10 מיליון דולר - כשהתרומה להכנסות לא תרד מהממוצע - 40%



ענקית הגנריקה בתחום המוצרים להגנת הצומח, חברת , הודיעה היום כי חתמה על הסכם הפצה עולמי בלעדי עם הקונצרן הקוריאני SK, במסגרתו תשמש כמפיצה גלובלית של המוצר: En Spray-99.



המוצר אשר ישווק על ידי מכתשים אגן תחת השם EOS, הינו מוצר להגנת הצומח המבוסס על שמן מינרלי ובהתאם הוא ידידותי במיוחד לסביבה. המוצר מצטיין, לדברי החברה, בפעילותו כנגד אקריות ומגוון מזיקים אחרים וגם (כתערובת) בשיפור פעולתם של חומרים נוספים להגנת הצומח בפני מחלות צמחים.



ד"ר אפי קורן, סמנכ"ל המוצרים של החברה העריך היום, כי מכירות ראשונות של המוצר תתבצענה כבר בשנת 2005. קורן סיפר, כי המוצר, אשר תהליך ייצורו מוגן בפטנט, עבר בהצלחה את תהליכי האישור בישראל, ונמצא בשלבי רישוי בשאר אזורי הזכיון. עם קבלת האישורים בכל אזורי הבלעדיות, עשויות מכירות המוצר להגיע ל-10 מיליון דולר. קורן הפנה את תשומת הלב לכך שהתרומה הממוצעת בהסכמי החברה למכתשים אגן מגיעה ל-40% והעריך, כי גם הפעם היא לא תרד משיעור זה.



קונצרן הענק הקוריאני - SK פועל בין השאר, בתחומי הפטרוכימיה, בנייה, תקשורת ואלקטרוניקה. פעילות SK בתחום הפטרוכימיה מגיעה לכ-13 מיליארד דולר. לפי ההסכם, מכתשים אגן תיהנה מזכויות שיווק בלעדיות של המוצר ברוב אזורי העולם, ובכלל זה במערב ומזרח אירופה, מזה"ת, אפריקה, אמריקה הלטינית ומרכז אמריקה. בצפון אמריקה הוענקו זכויות שיווק לחברה נוספת לצד מכתשים אגן.



ה-EOS, המופק משמן מינרלי בתהליך זיקוק מיוחד ומוגן פטנט, מתאים לטווח רחב של גידולים חקלאיים כגון: גידולי שדה, מטעים, וירקות. ניתן יהיה למכור אותו גם ליישומים לא חקלאיים
(non crop) דוגמת הגנה על עצי נוי, צמחים ופרחים בבית ובגינה.



ד"ר קורן סיפר עוד ל-TheMarker, כי בצנרת של החברה מצויות בקשות לאישורים לייצור מוצרים והפצתם והוא צופה כי עד לסוף 2005 יתקבלו כשני אישורים חדשים ומשמעותיים עבור החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully