וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירבוס תזכה בחוזה של 2 מיליארד דולר לייצור מטוסים עבור קינגפישר ההודית

רונן סרברניק

18.11.2005 / 9:47

קינגפישר תודיע על ההזמנה בתערוכת התעופה של דובאי; מאז תחילת השנה זכתה בואיג ב-659 הזמנות למטוסי נוסעים ותובלה בעוד שאיירבוס זכתה רק ב-494 הזמנות



קינגפישר תודיע על ההזמנה בתערוכת התעופה של דובאי; מאז תחילת השנה זכתה בואיג ב-659 הזמנות למטוסי נוסעים ותובלה בעוד שאיירבוס זכתה רק ב-494 הזמנות.



איירבוס, יצרנית מטוסי הנוסעים הגדולה בעולם, צפויה לזכות בחוזה לייצור 30 מטוסי נוסעים בעלות של 2 מיליארד דולר, עבור חברת התעופה קינגפישר.



קינגפישר, חברת התעופה ההודית, תודיע על ההזמנה בתערוכת התעופה של דובאי, אשר תיפתח ב-20 בנובמבר, ואשר במהלכה צפויות איירבוס ומתחרתה בואינג האמריקאית לנסות ולזכות במספר חוזים גדול ככל הניתן.



30 מטוסי אירבוס שהוזמנו על ידי קינגפישר הם מדגם A320 ונמכרים במחיר של כ-65 מיליון דולר ליחידה.



בתערוכת התעופה בדובאי צפויות איירבוס ובואינג להתמודד על לב מנהלי חברות התעופה העולמיות בניסיון לזכות בחוזים חדשים. מאז תחילת השנה זכתה בואיג ב-659 הזמנות למטוסי נוסעים ותובלה בעוד שאיירבוס זכתה רק ב-494 הזמנות. זוהי הפעם הראשונה מזה 5 שנים שבואינג זוכה במספר הזמנות גבוה מזה של איירבוס.



בואינג הוסיפה ללחץ על איירבוס בתחילת השבוע, כאשר הודיעה על בניית דגם חדש ומוגדל של מטוס הג'מבו - 747-8, אשר יתחרה בדגם ה-A380 של איירבוס בשוק מטוסי הנוסעים בעלי יותר מ-400 מקומות ישיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully