וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני השלמת המיזוג עם Tdsoft - עוד רבעון גרוע לווקלטק: ההכנסות צנחו ב-48% ל-619 אלף דולר

עומרי כהן

18.11.2005 / 14:56

פיטורים כבדים הקטינו את הוצאות התפעול ב-28% ל-2.3 מיליון דולר; החזרי מס של 925 אלף דולר הקטינו את ההפסד הנקי עוד יותר, ל-986 אלף דולר, לעומת 2.9 מיליון ברבעון השלישי אשתקד



רגע לפני שהיא מתמזגת לתוך חברת Tdsoft ומשנה את פניה, פירסמה היום חברת ווקלטק את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2005, אשר יהיה כנראה הרבעון האחרון שלה במתכונתה הנוכחית. ווקלטק, חלוצת תחום העברת התקשורת הקולית על גבי האינטרנט, תיטמע לאחר השלמת המיזוג לתוך Tdsoft ובעלי המניות של האחרונה יחזיקו בכ-75% ממניות החברה המאוחדת, אשר תמשיך להיסחר בנאסד"ק תחת השם ווקלטק.



התוצאות הכספיות הגרועות שהשיגה ווקלטק בחודשים יולי-ספטמבר, הדגימו היום פעם נוספת מדוע הגיעה החברה לסוף דרכה במתכונתה הנוכחית. ווקלטק סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 619 אלף דולר בלבד, צניחה של 48% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.



עם זאת, פיטורים כבדים שביצעה החברה בקיץ האחרון, איפשרו לה להקטין ברבעון השלישי את הוצאות התפעול ב-28% ל-2.3 מיליון דולר. החזרי מס בהיקף של 925 אלף דולר והכנסות נוספות של כ-88 אלף דולר, הקטינו את ההפסד הנקי עוד יותר, ל-986 אלף דולר (7 סנטים למניה). זאת, בהשוואה להפסד של 2.9 מיליון שרשמה החברה ברבעון השלישי אשתקד.



בסוף ספטמבר היו בידיה של ווקלטק מזומנים בהיקף של כ-700 אלף דולר, לאחר שקיבלה במהלך יולי האחרון הלוואת בעלים בהיקף של מיליון דולר מענקית הטלפוניה הגרמנית דויטשה טלקום.



דויטשה טלקום היא עדיין בעלת המניות הגדולה ביותר של ווקלטק (15%), אולם לאחר השלמת המיזוג יצטמצמו אחזקותיה ל-3.8%. שתי בעלות המניות העיקריות ב-Tdsoft יחזיקו בעקבות העסקה את החלק הארי של החברה הממוזגת. חברה בת של סיסקו תחזיק ב-36% וקרן HarbourVest תחזיק ב-20%.



גם TdSoft פועלת בשוק ה-VoIP. החברה עוסקת בגייטוויס - שער גישה דרכו עובר הקול לפני המרתו למנות מידע העוברות ברשת. שתי החברות הודיעו בעבר כי הן מצפות שהשילוב ביניהן ייצור שחקן חזק יותר בשוק ה-VoIP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully