וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת הונג קונג גייסה 2.5 מיליארד דולר ב-IPO הגדול מעולם של קרן REIT

TheMarker

20.11.2005 / 9:07

לדברי מקורבים, הנפקת קרן ההשקעות לינק REIT תומחרה בקצה העליון של טווח המחירים; ההנפקה התבצעה לאחר דחייה של קרוב לשנה בעקבות תביעה שהגישה דיירת גמלאית נגד ממשלת סין



ההנפקה הראשונה לציבור הגדולה מעולם של קרן השקעות בנדל"ן (REIT): רשות הדיור הממשלתית בהונג קונג גייסה 2.5 מיליארד דולר במסגרת ההנפקה הראשונה לציבור הגדולה מעולם של קרן השקעות בנדל"ן (REIT), לאחר תימחור ה-IPO בקצה העליון של טווח המחירים של ההנפקה. כך אמרו אתמול מקרובים להנפקה.



ההנפקה, הראשונה של קרן השקעות נדל"ן בסין, התבצעה לאחר דחייה של קרוב לשנה, בעקבות תביעה שהגישה דיירת גמלאית נגד ממשלת סין.



במסגרת ה-IPO של קרן השקעות בנדל"ן בשם לינק REIT, מכרה רשות הדיור הממשלתית 1.926 מיליארד מניות במחיר של 10.3 דולר הונג קונג - בקצה העליון של טווח המחירים של ההנפקה שעמד על 10.3-9.7 דולר הונג קונג.



טווח המחירים של ההנפקה היה נמוך מטווח המחירים שנקבע במקור לפני שנה - 10.83-10.51 דולר הונג קונג - בטרם דחיית ההנפקה בעקבות התביעה.



בחודש יולי, דחה בית המשפט העליון של הונג קונג תביעה שהגישה דיירת גמלאית, לו סין לאן בת 67, נגד הפרטת הקרן. הדיירת טענה כי מכירת הקרן סותרת את התחייבות רשות הדיור לדאוג למבני מגורים הולמים לדיירים בעלי הכנסה נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully