וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ה-VoIP הפופולרית סקייפ נכנסת לשוק הקמעוני בארצות הברית

TheMarker

20.11.2005 / 10:16

כך דיווח אתר החדשות CNet ;ערכה למשתמשים מתחילים תשווק ב-3,000 סניפי קמעונאית האלקטרוניקה רדיו שק; הערכה כוללת תוכנה, אוזניות ו-30 דקות שימוש בשירות בתשלום של סקייפ



חברת ה-VoIP הפופולרית סקייפ (Skype) נכנסת לשוק הקמעוני בארצות הברית. סקייפ, שעל רכישתה תמורת 2.6 מיליארד דולר הודיעה ענקית האינטרנט אי-ביי (סימול EBAY) בספטמבר, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קמעונאית מוצרי האלקטרוניקה רדיו שק (סימול RSH). כך דיווח אתר החדשות CNet.



במסגרת ההסכם, תשווק ערכה למשתמשים מתחילים בסקייפ (Skype Starter Kit) ביותר מ-3,000 סניפי רדיו שק ברחבי ארצות הברית. הערכה כוללת את תוכנת סקייפ, אוזניות ו-30 דקות שימוש בשירות בתשלום של סקייפ, שמאפשר למשתמשים לבצע שיחות לקווי טלפון רגילים וסלולריים.



סקייפ, הנחשבת לחברה המובילה בשוק שירותי הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VoIP) בין מחשב למחשב, מבקשת במסגרת המהלך להרחיב את השימוש בשירות שלה בארצות הברית. עד כה, השימוש בסקייפ היה מותנה בהורדת התוכנה באינטרנט.



תוכנת סקייפ הורדה והותקנה כבר ב-150 מיליון עותקים. בנוסף, יש למערכת יותר מ-50 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. תוכנה זו מארגנת את רשת המחשבים המחוברים לאינטרנט בפס רחב כרשת תקשורת אחת. לאחר ארגונה של רשת מחשוב כזו, ניתן לשלוח מידע, בין אם קובצי מוסיקה או שיחות קוליות, ממחשב אחד לאחר ביעילות רבה. בגרטנר מעריכים כי מספר המשתמשים העולמי ב-VoIP הוא כ-70 מיליון, מתוכם כ-52 מיליון הם משתמשי סקייפ.



פרט לשירותי השיחות ממחשב למחשב, סקייפ מציעה גם שיחות מוזלות למספרי טלפון רגילים, וכן אפשרות לשיחות נכנסות מטלפונים רגילים למחשב. תחום זה פתח עבור סקייפ ערוצי הכנסה בעלי פוטנציאל צמיחה אדיר, שכן במקומות רבים מדובר בשירותים זולים בהרבה מאלה שמציעות חברות הטלקום המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully