וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: עיצרו הכל - חג ההודיה מגיע

גרג גרינברג

20.11.2005 / 11:45

למרות העליות האחרונות במדד הדאו ג'ונס, נאסד"ק ו-S&P 500 ביום חמישי הוול סטריט יישב כמו כולם לאכול תרנגול הודו עם המשפחה

אם נרצה או לא נרצה, את המסחר בשבוע הקרוב, או יותר נכון בסופו, נצטרך לקצר בשל חג ההודיה בארה"ב. במומנטום שכזה, בו מדד הדאו ג'ונס עלה ב-5.3% מאז אמצע אוקטובר, מדד S&P 500 עלה ב-6.6% מאז אותה תקופה ומדד הנאסד"ק בעלייה של למעלה מ-9%, ניתן להאמין שכמה משקיעים ישמחו לוותר על תרנגול ההודו והארוחה המשפחתית - ולהמשיך ולסחור.

ובכל זאת, יש כאלה שיאמרו שכמה ימי מנוחה מסייעים לעליות.

ביום שני יפורסם מדד המדדים המובילים בארה"ב. כמו כן יפורסמו הפרוטוקולים מישיבתה של ועידת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי, שהתקיימה ב-1 בנובמבר.

מרבית הדו"חות הכלכליים לרבעון השלישי כבר פורסמו, אך עדיין נותרו מספר חברות שעתידות לפרסם את תוצאותיהן בשבוע המקוצר הקרוב:

ביום שלישי תפרסם הקמעונית אלברטונס את תוצאותיה לרבעון השלישי. הקמעוניות ריסטוריישן הרדוור ושארפר אימג' יפרסמו גם הן את דו"חותיהן לרבעון השלישי. כמו כן, יצרנית המיכון לחקלאות דירי תפרסם את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי ביום שלישי.

ביום רביעי יפרסם טורונטו דומיניון בנק את תוצאותיו לרבעון השלישי. עוד ביום רביעי צפויה ספקית מוצרי הניקיון לשיניים פטרסון לפרסם את דו"חותיה.

ביום חמישי יהיו השווקים סגורים לרגל חג ההודיה בארה"ב. ביום שישי - יום קצר - המסחר יסתיים ב-13:00, שעון החוף המזרחי בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully