וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית אמפייר אונליין ממשיכה להידרדר: איבדה עוד 22% תוך יומיים והשלימה צניחה של 64% מאז ההנפקה

TheMarker

20.11.2005 / 11:44

בשוק חוששים כי פארטי גיימינג תיסוג מהצעת הרכש לאמפייר אונליין; פארטי: בדיקת הנאותות עדיין לא הסתיימה; שווייה של אמפייר צנח ל-318 מיליון דולר



מניית של היזם הישראלי נעם לניר, השלימה שלשום נפילה דו יומית נוספת של 22% בבורסה בלונדון למחיר שפל חדש של 62.3 פני. זאת על רקע החששות בשוק, לפיהן תיסוג המתחרה הגדולה, פארטי גיימינג מהצעת הרכש שלה לאמפייר אונליין. מאז הונפקה המניה ביוני במחיר של 175 פני, היא כבר איבדה כ-64% מערכה. בסוף השבוע עמד שווייה של אמפייר אונליין על 185.9 מיליון ליש"ט (318.3 מיליון דולר).



בתחילת נובמבר פנתה ענקית ההימורים באינטרנט, פארטי גיימינג, לאמפייר אונליין בהצעה לרכוש אותה, אולם מחיר ההצעה לא פורסם. היתה זו הצעת הרכש השנייה שקיבלה אמפייר. בתחילת ספטמבר הציעה גם חברת הימורים נוספת, ספורטינג בט, לרכוש את אמפייר, אולם היא נסוגה ממנה כשבועיים לאחר מכן.

בלונדון העריכו בסוף השבוע כי הכדור נמצא כעת בידיים של פארטי גיימינג, וכי היא יכולה להמשיך ולחכות עד שתקבל את המחיר הנמוך ביותר שהיא יכולה להשיג עבור אמפייר. בפארטי לא התייחסו לדיווחים והסכימו רק לומר שבדיקת הנאותות שהיא מבצעת לאמפייר עדיין נמצא בעיצומה.



פארטי גיימינג היא אחת משני הלקוחות הגדולים של אמפייר אונליין. אמפייר מזרימה שחקנים לאתרי פוקר שהיא מפעילה בטכנולוגיה של פארטי ומקבלת מפארטי עמלות. לאחרונה נהפכו היחסים ביו שתי החברות למתוחים. פארטי הודיעה על הפרדת פלטפורמת המשחק המשותפת בין שחקניה לשחקני אמפייר, והביאה לתחילת הקריסה במניה של נועם לניר.



את מהלך ההפרדה של הפלטפורמות עשתה כנראה פארטי כסוג של "תרגיל", אשר מטרתו להפחית באופן משמעותי את שוויה של אמפייר, מה שיאפשר את רכישתה בזול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully