וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל

עינב בן יהודה

20.11.2005 / 12:13

המינוי נעשה במסגרת יצירת נס ישראל - על ידי מיזוג קבוצת שירותי טכנולוגיית המידע עם קבוצת השירותים המנוהלים; אפעל משמש מינואר 2004 כנשיא קבוצת השירותים המנוהלים של נס בישראל



שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל, במסגרת יצירת נס ישראל על ידי מיזוג קבוצת שירותי טכנולוגיית המידע (IT Services) עם קבוצת השירותים המנוהלים (Managed Services).



מהחברה נמסר כי יצירתה של נס ישראל משקפת את התאמת המבנה הארגוני של החברה בישראל לאסטרטגיה הגלובלית של נס טכנולוגיות. בחברה אומרים כי המבנה של נס ישראל תואם עתה לפעילויות עסקיות אחרות של נס טכנולוגיות, המאורגנות סביב איזורים גיאוגרפיים עיקריים, כולל נס אירופה, נס ארה"ב ונס אסיה פסיפיק.



עוד נמסר מהחברה כי נס ישראל תכלול את קווי העסקים שבהם מתמקדת החברה בפעילותה הגלובלית: מיקור חוץ, פיתוח תוכנה, מוצרי תוכנה ושירותים מיוחדים. קבוצת המערכות (Ness TSG) המתמקדת בפעילות צבאית ובתחום הטלקום, בניהולו של מיכאל זינדרמן, תמשיך לפעול במתכונת עצמאית. זאת, כיוון שלמרות שמושבה בישראל, חלק משמעותי מלקוחותיה הינם לקוחות בינלאומים.



אפעל הצטרף לנס טכנולוגיות ב-1999 כנשיא קבוצת האינטגרציה והרשתות של החברה. מינואר 2004, הוא משמש כנשיא קבוצת השירותים המנוהלים של נס בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully