וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב יקבל 16 מ' שקל על עסקת בארינבוים-אריסון

נתן שבע

20.11.2005 / 18:03

כל צד בעסקה ישלם 50% מדמי התיווך. בראיון בסוף השבוע ב-Marker Week אישר רהב כי הוא עוסק לעתים בתיווך עסקי

איש יחסי הציבור רני רהב, אשר טען לפני כשנה בראיון שקיים עם צופית גרנט שהוא עדיין משלם את המשכנתא על ביתו, יוכל עתה לחסל את החוב: רהב צפוי לקבל עמלה של 15.5 מיליון שקל בגין תפקידו בעסקה להעברת השליטה בחברת שיכון ובינוי.

העסקה עומדת להתבצע בין שניים מלקוחותיו של רהב: שרי אריסון הינה המוכרת של החברה, ואילו איש העסקים הצעיר צביקה בארינבוים הוא הקונה. במקור, היה אמור בארינבוים לרכוש את השליטה בשיכון ובינוי יחד עם עם היהלומן ואיש העסקים בני שטיינמץ, ואולם שטיינמץ נסוג מהעסקה.

בימים האחורנים התברר כי בארינבוים הצליח למצוא מחליף לשטיינמץ - קבוצת אנשי עסקים אמריקאים מתחום הנדל"ן - אשר ירכשו את חלקם לפי מחיר המשקף לשיכון ובינוי שווי של 385 מיליון דולר.

רני רהב עצמו ביקש שלא להגיב, גם על השלמת העסקה וזהות השותפים החדשים של בארינבוים וגם על שכר הטרחה שהוא צפוי לקבל.

בראיון שפורסם בסוף השבוע ב-Marker Week, אישר רהב שהוא עוסק לעתים בתיווך בין לקוחותיו ומקבל עמלות. באחד האירועים לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין, נשמע רהב אומר לאחד האורחים: "זה נראה לי לגיטימי שאדם שיוזם עסקה יקבל ממנה עמלת תיווך. למה עורכי דין ורואי חשבון יכולים, אבל יחצ"נים לא? אין לי במה להתבייש, עבדתי בשביל זה, והיוזמה של העסקה הזאת היא לא חלק מהשירות השוטף שאני אמור לספק ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully