וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פייסל עזאיזה - הערבי הראשון בוועדה למינוי בכירים בשירות המדינה

הארץ

20.11.2005 / 16:45

עזאיזה הוא יו"ר המרכז הערבי-יהודי באוניברסיטת חיפה; מונה כחבר בוועדת "רביבי" שדנה במינויים של מועמדים לתפקידים בכירים בשירות הציבורי; עזאיזה : "לא אהיה חותמת גומי"



מאת ג'קי חורי



לראשונה מונה ערבי כחבר בוועדת רביבי הבודקת ומאשרת מינוי בכירים בשירות המדינה. ד"ר פייסל עזאיזה, שמונה השבוע לתפקיד, הוא יו"ר המרכז הערבי-יהודי והמכון לחקר המזרח התיכון באוניברסיטת חיפה.



ד"ר עזאיזה מילא גם שורה של תפקידים ציבוריים בכירים, כמו יו"ר הדירקטוריון של החברה למתנ"סים, ראש המועצה המקומית דבוריה, דובר ועדה המעקב של ערביי ישראל וכן נמנה על מייסדי עמותת "סיכוי" לשיווין הזדמנויות בין יהודים לערביים בישראל וסגן נשיא המועצה הציבורית וחבר הוועד המנהל בקרן אברהם, והנהלת הקרן החדשה לישראל.



ד"ר עזאיזה הביע שביעות רצון מהמינוי וציין שאין בכוונתו להיות חבר זוטר או חותמת גומי בוועדה אלא להשפיע לטובה. לדבריו, "עבורי מדובר בהבעת אמון בניקיון כפיים וניהול מקצועי שעשיתי במערכות השונות בהם עסקתי. שנית מדובר בהחלטה די חשובה עבור המגזר הערבי, משום שבפעם הראשונה תהיה עבורי כחבר ועדה מהמגזר הערבי ראייה רחבה על המינויים בחברות הממשלתיות ואני מקווה שדרך המינוי אתרום לקידום שילובם של האזרחים הערבים בתפקידים בכירים בחברות הממשלתיות".



ועדת רביבי דנה במינויים של מועמדים לתפקידים בכירים בשירות הציבורי ויש לה הסמכות על פי החוק לאשר או לפסול מועמדותם של מועמדים לתפקידים בכירים בשירות הציבורי בישראל. בין השאר דנה הוועדה במועמדותם של כל חברי הדירקטורים של 105 חברות ממשלתיות ובאישור מינויי מנכ"לים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully