וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון רפק אלקטרוניקה אישר היום עסקה לחילופי מניות עם אינטרגמא

שרון שפורר

20.11.2005 / 17:25

לצורך העסקה מוערכות דלתה ציוד הנדסי ורפק אלקטרוניקה בסך של כ-148 מיליון שקל ו-100 מיליון שקל, בהתאמה; העסקה עדיין לא אושרה סופית והיא מותנית באישור אסיפת בעלי המניות של שתי החברות



דירקטוריון אישר היום עסקה לחילופי מניות עם . במסגרת העסקה תמכור אינטרגמא 100% ממניות דלתה ציוד הנדסי לחברת רפק אלקטרוניקה בתמורה להקצאת מניות של חברת רפק אלקטרוניקה לאינטרגמא. לצורך העסקה מוערכות דלתה ציוד הנדסי ורפק אלקטרוניקה בסך של כ-148 מיליון שקל ו-100 מיליון שקל, בהתאמה.



מדובר בשווי נכבד, שכן רפק עצמה נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-70 מיליון שקל, ואילו אינטרגאמא מתוחמרת על ידי המשקיעים בבורסה לפי שווי של כ-172 מיליון שקל. על פי הערכת השווי שהוכנה לצורך העיסקה, רק ההחזקה בדלתא (148 מיליון שקל) שווה כמעט כמו כל אינטרגאמא. ואינטרגאמא היא תמנון לא קטן: היא שולטת ברפק, ברפק טכנולוגיות (חבילת המניות שלה שם שווה כ-98 מיליון שקל נוספים), יש לה פעילות עצמאית בתחום הצילום (יבואנית קודאק), ועוד.



בהנהלת אינטרגמא אומרים כי "היישות הממוזגת, תהנה ממוניטין וידע רב שנצבר בשתי החברות ומשיתוף פעולה פורה בתחומים המשיקים. כל אלו יאפשרו לחברה לתת מענה טוב יותר ללקוחותיה, בתחום התקשורת: בזק, הכבלים, ערוץ 2, ערוץ 10, yes והשידור הלוויני; בתחום הביטחוני: צה"ל, משרד הביטחון, התעשייה הביטחונית והחברות האמריקאיות; ובתחום התשתיות והתעשייה: חברת חשמל, התעשייה הפטרוכימית ותעשיית הכימיקלים. הסינרגטיות בין החברות תאפשר להציע סל מוצרים רחב יותר עבור לקוחותינו ותשפר באופן ניכר את סיכויינו לזכות במכרזים עתידיים. מעבר להזדמנויות העסקיות הרבות שטומן בחובו המיזוג, ישנו פוטנציאל רב להקטנת הוצאות התפעול וחיסכון בהוצאות ההנהלה וכלליות".



העסקה עדיין לא אושרה באופן סופי והיא מותנית באישור אסיפת בעלי המניות של שתי החברות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully