וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההנפקה הקרבה בלונדון אורפק מדווחת על שיפור בתוצאות הרבעון השלישי

שרון שפורר

21.11.2005 / 10:20

החברה, מקבוצת רפק טכנולוגיות, סיימה את הרבעון עם רווח של 5.9 מיליון שקל - זינוק של פי 2 לעומת הרבעון מקביל; הציגה צמיחה של 54% בהכנסות ל-41.6 מיליון שקל



לקראת ההנפקה הצפויה בבורסת ה-AIM בלונדון, מדווחת הבוקר חברת אורפק מקבוצת רפק טכנולוגיות, על שיפור בתוצאות הרבעון השלישי של השנה. החברה, העוסקת בניהול תדלוק וניהול תחנות דלק, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2005 עם רווח נקי של 5.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-2.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עליה חדה של 103%. גם בהכנסותיה של אורפק נרשמה צמיחה חדה בשיעור של 54%, והן הסתכמו ברבעון השלישי ב-41.6 מיליון שקל, לעומת כ-27 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד.



אורפק, המוחזקת בשיעור של 73% על ידי רפק טכנולוגיות, הציגה תמונה דומה גם בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים עם רווח נקי בסך 15.4 מיליון שקל, כפליים מאשתקד, אז הסתכם הרווח הנקי ב-7.8 מיליון שקל. הכנסות אורפק הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-109.7 מיליון שקל, לעומת כ-78.4 מיליון שקל באותה התקופה ב-2004.



מנכ"ל רפק טכנולוגיות, אלכס מילנר, אמר היום: "הצמיחה החדה בהכנסות וברווחי אורפק נובעת מהמשך ההצלחה של יישום האסטרטגיה, על פיה אורפק מספקת ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה לצורך ניהול תדלוק וניהול תחנות דלק".



הרבעון החולף כלל שתי הזמנות חדשות לחברת אורפק. בחודש אוגוסט קיבלה הזמנה ראשונה בסך 3.6 מיליון דולר, בחלק מהסכם מסגרת לשיתוף פעולה עם חברת בקו (BEKO) הטורקית. על פי הערכות, תוך זמן קצר יתקבלו הזמנות נוספות לאספקת רכיבים לקופות רושמות בשוק הטורקי, במסגרת ההסכם עם בקו. בחודש יולי זכתה יחד עם חברת הניוול (Honeywell) בהזמנה ראשונה בשוק ההודי, כשחלקה של אורפק בהזמנה מגיע ל-8-7 מיליון דולר. רפק אמרה אז, כי היא רואה בשוק ההודי מנוע צמיחה משמעותי עבור אורפק לשנים הבאות.



אורפק, כאמור, ממשיכה לפעול להנפקת מניותיה בבורסת ה-AIM של לונדון. בכוונת החברה לבצע הנפקה משולבת בהצעת מכר, בהיקף של כ-20 מיליון דולר, ולפי שווי של 80-70 מיליון דולר לפני הכסף. בעיתונות הבריטית פורסם לפני ימים מספר, כי ההנפקה מתוכננת להתבצע עד סוף 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully