וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה אישרה מינויים של שני חברי דירקטוריון מטעמה כנציגי ציבור בחברת החדשות של ערוץ 2

בועז גריילסמר

21.11.2005 / 10:33

נציגי המועצה הם ד"ר אילן אסיה, לשעבר חבר הוועד המנהל והמליאה של רשות השידור, ועו"ד דוד גילת, שותף במשרד עורכי דין העוסק בתחומים האזרחי והמסחרי



מועצת הרשות השנייה אישרה אתמול בערב שני חברי דירקטוריון מטעמה כנציגי ציבור בחברת החדשות של ערוץ 2. נציגי המועצה הם ד"ר אילן אסיה, לשעבר חבר הוועד המנהל והמליאה של רשות השידור, ועו"ד דוד גילת, שותף במשרד עורכי דין העוסק בתחומים האזרחי והמסחרי. החברים החדשים מצטרפים ליו"ר חברת החדשות, יצחק ליבני ועו"ד רחל בן ארי אשר מכהנים כעת מטעמה של מועצת הרשות השנייה.



חברי הדירקטוריון של חדשות 2 מטעם הרשות השנייה, יועברו לבדיקת מ"מ היועץ המשפטי של הרשות השנייה, לקראת העברתם לאישור ועדת רביבי. בשבועות הקרובים תדון מועצת הרשות השנייה במועמדים נוספים מטעמה לדירקטוריון חדשות 10.



נורית דאבוש, יו"ר המועצה: "אני רואה חשיבות במינוי הראוי של שני נציגינו בחברת החדשות של ערוץ 2. אני בטוחה כי הם ימלאו את תפקידם נאמנה כנציגי הציבור וישקפו את עמדותיה של הרשות השנייה בחברת החדשות".



במסגרת ישיבת המועצה התארח נשיא "קשת" הנכנס, אלכס גלעדי, אשר הציג בפני חברי המועצה את תפקידיו העיקריים בזכיינית "קשת" ואת חזונו לעתיד השידורים המסחריים-ציבוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully