וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מנהלי אגפים עזבו את פרטנר בשנה האחרונה

ערן גבאי

21.11.2005 / 11:10

רובם של המנהלים נמנו על גרעין המייסדים של החברה. היציבות בשכבת המנהלים היתה אחד הסממנים הבולטים להצלחת פרטנר

דור מנהלי הביניים בפרטנר מתחלף - 9 מנהלי אגפים עזבו את החברה במהלך השנה האחרונה, כך נודע ל-TheMarker. רובם של מנהלי האגפים שעזבו נמנו על גרעין המייסדים של החברה. היום הודיעה מירי פריטש, מנהלת אגף המחקר בפרטנר, על פרישתה מהחברה, לאחר 7 שנים.

היציבות בשכבת המנהלים הבכירה של אורנג היתה אחד הסממנים להצלחה הגדולה של החברה ולכך שעברה בתוך 6 שנים ממעמד של השחקן השלישי בשוק הסלולר הישראלי למעמד של מובילת השוק. בעוד שמנכ"לי פלאפון וסלקום התחלפו כל 2-3 שנים, ניצב עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, בראש חברת הסלולר שלו מיומה הראשון, ורק בשנתיים האחרונות מינה לעצמו משנה למנכ"ל - תחילה את חיים רומנו, שעבר בשנה האחרונה לתפקיד מנכ"ל אל על, ובראשית 2005 את דוד אבנר, שיחליף את כהן בתפקיד המנכ"ל בשנה הקרובה.

היציבות בשכבת הניהול הבכירה של פרטנר מתאפיינת גם בכך שחילופי המנהלים הבכירים מתבצעים לאורך זמן, ומאפשרים לחברה להיערך בהתאם לשינוי. כך היה כשמנחם תירוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות, עזב; כשיעקב קדמי, הסמנכ"ל הבכיר לענייני דור 3 בחברה, עזב; וכשהסמנכ"ל הבכיר אפי רוזנהויז עזב לתפקיד מנכ"ל שופרסל.

בסוף השבוע דווח ב-TheMarker שעמיקם כהן יתמנה ליו"ר פרטנר בתוך שנה, ושמינוי זה הוא על דעת בעלי המניות הסיניים בפרטנר, קבוצת האצ'יסון, וכן על דעת בעלי המניות בחברות הכבלים, אם תתגבש בחודשים הקרובים עסקה למיזוג פרטנר והכבלים.

המשנה למנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, ימונה ב-1 בינואר 2006 לאחראי על כל פעילות התפעול של החברה - חטיבת הלקוחות, חטיבות השירות והמכירות, השיווק, הטכנולוגיה ומשאבי אנוש. כל הפעילות האסטרטגית של פרטנר, כולל הנושאים הפיננסיים והרגולטוריים, ינוהלו בצוותא על ידי כהן ואבנר. אבנר אמור להיכנס לתפקיד המנכ"ל עם מינויו של כהן ליו"ר פרטנר.

כהן יחל לשמש כיו"ר לכל המאוחר ב-1 בינואר 2007, אך ההערכה היא שהדבר יקרה עוד קודם לכן. המהלכים קשורים להשלמה אפשרית של מיזוג פרטנר עם חברות הכבלים, אך עם זאת נודע כי גם במקרה שבו קבוצת האצ'יסון תמכור את כל אחזקותיה בפרטנר לבעלי הכבלים - ישמש כהן כיו"ר פרטנר-כבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully