וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס שפירא לקראת צעד לא פופולרי? שוקל לבטל את הבונוסים השנתיים בסלקום

עינב בן יהודה

21.11.2005 / 12:00

בשנים קודמות קיבלו עובדי החברה בונוס שנתי בגובה של 2-1 משכורות חודשיות ובכירי החברה נהנו מבונוס בגובה של 4-2 משכורות חודשיות; גם בפלאפון ובפרטנר נהוג להעניק בונוסים שנתיים



עמוס שפירא, המנכ"ל החדש של חברת סלקום, שוקל לבטל הבונוסים השנתיים הניתנים לעובדי החברה במסגרת שיתופם ברווחים.



בשנים קודמות נהנו עובדי החברה מבונוס בגובה 2-1 משכורות חודשיות שהוענקו להם במהלך חודש דצמבר. בכירי החברה נהנו מבונוסים גבוהים יותר שנעו בין 2 ל-4 משכורות חודשיות. גם בחברות המתחרות, פלאפון ופרטנר, נהוג מזה שנים לשתף העובדים ברווחי החברה ולהעניק להם בונוסים שנתיים.



מאז כניסתו של שפירא לתפקיד המנכ"ל, בעקבות רכישת השליטה בסלקום על ידי נוחי דנקנר, חלו לא מעט שינויים בחברה. במסגרת זו הודיע שפירא על שינויים במבנה מטה החברה והתאמתו לשינויים בסביבה העסקית. כמו כן מאז כניסתו לתפקיד הודיעו מספר בכירים על כוונתם לעזוב את החברה בינהם דוד לרון, המשנה למנכ"ל; מישאל וקנין, סמנכ"ל הרגולציה; יוסי לובטון, מנהל אגף השיווק; ויעל ליפמן סמנכ"ל מערכות מידע בחברה.



ברבעון השלישי של 2005 דיווחה החברה על הכנסות של 1.32 מיליארד שקל ורווח נקי של כ-144 מיליון שקל. את 2005 כולה צפויה החברה לסיים עם רווח של כ-500 מיליון שקל.



מסלקום נמסר כי החברה לא מתייחסת לפרט כזה או אחר במערכת יחסיה עם העובדים. יחד עם זאת, למותר לציין כי סלקום תעמוד בכל מחויבות שיש לה כלפי עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully