וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש עוברת להתקפה: משיקה קמפיין חדש תחת הסיסמה - "הבנקים מכרו אותך ולך לא ייצא מזה גרוש"

עומר שרביט

21.11.2005 / 12:51

מסע הפרסום בהשקעה של כמיליון שקל ינסה לעורר את החוסכים הבנקאיים, להחליט היכן לנהל את כספם; קובי לונסון: "הבנקים מוכרים את הקופות והקרנות מעל ראשו של הציבור וגורפים מאות מיליוני שקלים"



בעוד שחברות הביטוח משתלטות על הקופות והקרנות הבנקאיות, לבתי ההשקעות הפרטיים נותר רק לסמוך על צמיחה פנימית. הדרך לעשות זאת היא בשיווק, ולאחרונה הבינו זאת אפילו בבית ההשקעות שהשיק קמפיין חדש לראשונה בתולדותיו. המתקפה השיווקית מתחדשת והשבוע תורה של .



חברת הברוקרים יוצאת ביום חמישי הקרוב במסע פירסום, בהשקעה גבוהה יחסית של כמיליון שקל, שכותרתו: "הבנקים מכרו אותך ולך לא ייצא מזה גרוש". הסיסמה הדו-משמעית נועדה להזכיר לציבור כי הבנקים גרפו מאות מיליוני שקלים על מכירת הקופות והקרנות, אך ציבור החוסכים בהן לא הרוויח מכך דבר.



בדש אומרים, כי בכך הם מנסים לעורר את הציבור ולגרום לו לשקול ולהחליט מחדש היכן הוא רוצה לנהל את כספו. במעין פרפרזה על הקמפיין של הבנקים, טרם ההחלטה על רפורמת בכר - "אל תתנו לממשלה לקבוע מי ינהל את הכסף שלכם", דש פונים לציבור "שלא מינה את הבנקים להחליט בשבילו למי למכור את הקופות והקרנות".



מנכ"ל החברה קובי לוינסון, אומר כי "הבנקים מוכרים את הנכסים מעל ראשו של הציבור, שצריך להחליט בעצמו היכן הוא רוצה לנהל את כספו. זה הזמן לבדוק אם הציבור רוצה להמשיך לנהל את הכסף באותן קופות וקרנות, או להעביר את ניהול כספו לבתי השקעות פרטיים דוגמת דש, שמציגים תשואות עודפות לאורך השנים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully