וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ניו פארם חתמה על הסכם מיקור חוץ עם י.ב.מ ל-10 שנים בשווי 30 מיליון שקל

גליה ימיני

21.11.2005 / 13:34

י.ב.מ תשדרג ותתפעל את מערכות המחשוב המרכזי, המחשוב הסניפי, התקשורת והקופות הרושמות ברשת; ירון דור, מנכ"ל ניו פארם: הדבר יאפשר רמת שירות גבוהה יותר



י.ב.מ ישראל זכתה בחוזה מיקור חוץ עם רשת ניו פארם למשך עשר שנים, ששוויו כ-30 מיליון שקל. י.ב.מ תשדרג ותתפעל את מערכות המחשוב המרכזי, המחשוב הסניפי, התקשורת והקופות הרושמות ברשת.



אנשי י.ב.מ יהיו גם אחראים לשדרוג מערך הקופות ונקודות המכירה (כ-250 עמדות קופה) ב-42 סניפים של הרשת. ההסכם כולל הסבת כל העמדות האלה לדור החדש של הקופות הרושמות של י.ב.מ, ויישום מודול פיננסי חדש במערכת המרכזית. כמו כן, תספק י.ב.מ תמיכה במשתמשי הקצה של הרשת.



בנוסף, כולל ההסכם מנגנון מפורט להרחבת מסגרת ההתקשרות, על פי ההתפתחות העסקית הצפויה ברשת ניו פארם לאורך עשר שנות ההסכם, הן במונחים של מספר הסניפים והן במספר המשתמשים.



ירון דור, מנכ"ל רשת ניו פארם, אמר: "בחרנו להוציא את מכלול פעילות מערכות המידע למיקור חוץ, לחברת י.ב.מ, כדי לאפשר לרשת רמת שירות גבוהה ביותר בתחום, תוך מתן מענה הולם לשינויי היערכות מהירים על פי דרישות השוק והתפתחויות בתחום הפעילות שלנו".



יעקב אורשיצר, מנהל חטיבת מיקור חוץ בי.ב.מ, מעריך כי מגמת ההוצאה למיקור חוץ של פעילות המחשוב בגופים העוסקים בהפצה ובקמעונות, תלך ותתרחב בישראל - במקביל למגמה הבינלאומית. "תחום הקמעונות מאמץ דפוסי פעולה ותחרות חדשים, המאפשרים לו להתמודד עם השינויים בתנאי הסביבה ובאופי התחרות", אומר אורשיצר.



עבור י.ב.מ מדובר בחוזה מיקור חוץ שני עם חברה שהיא מבית מדרשם של קבוצת מוזס-בורוביץ'-רוזן. לפני כשנה, זכתה י.ב.מ בחוזה מיקור חוץ ענק של תשתיות המחשוב עם רשת קלאבמרקט בשווי מאה מיליון שקל, לעשר שנים. לאחר מכן הצטרף אליו עוד חוזה עם הרשת - הפעם למיקור חוץ של מחשוב הקופות והסניפים בשווי 40 מיליון שקל לעשר שנים.



אלא שקלאבמרקט קרסה לאחר שי.ב.מ החלה את שנת הפעילות הראשונה שלה, ונרכשה על ידי שופרסל. לי.ב.מ עדיין לא נאמר מה צפוי לעלות בגורל החוזה שלה עם קלאבמרקט, ולכן היא ממשיכה לפעול כספקית מיקור החוץ של קלאבמרקט. עכשיו היא נכנסת למיקור חוץ ברשת ניו פארם, אותה מכרו אנשי קבוצת מוזס-בורוביץ' לקבוצת ישאל של רוני אלרואי, ולאחרונה מכר אלרואי 50% ממנה לרשת שופרסל תמורת 41 מיליון שקל. בי.ב.מ לא מוטרדים מהמעבר של קלאבמרקט ושל ניו פארם לידי שופרסל - הם מאמינים שבסופו של דבר הדברים יסתדרו, מאחר שרשת שופרסל ממוחשבת ברובה במחשבים ובשרתים של י.ב.מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully