וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם נכנסת לסין

21.11.2005 / 14:28

חתמה על הסכם שותפות עם רשת בתי מרקחת בסין. הסניפים יותאמו לפורמט שעליו מבוססים סניפי הרשת בישראל

רשת סופר פארם חתמה על הסכם שותפות עם רשת בתי מרקחת בסין, הכוללת כיום 37 סניפים.

הסניפים הסינים יהפכו לסניפי סופר פארם במהלך השנה הקרובה ויותאמו לפורמט שעליו מבוססים סניפי הרשת בישראל. במסגרת מהלך זה הסניפים הסיניים יכנסו גם לתחום הטואלטיקה, הקוסמטיקה, התינוקות והלייף סטייל.

ליאור רייטבלט, מנכ"ל רשת סופר-פארם אמר כי "אני מאמין שהניסיון שצברנו בשוק הפולני יחד עם ההצלחה של המודל העסקי שאנו מפעילים בישראל – יאפשרו לנו למקסם את ההזדמנות של השוק הסיני . אנו נערכים להקמת מאות סניפים בסין בשנים הקרובות".

בגלל החסמים הרגולטורים בסין פתיחת סניפים חדשים תיעשה על בסיס רכישת רשתות קיימות, המחזיקות ברישיון להקמת בתי מרקחת, ולא על-ידי הקמת סניפים.

הרשת מסרה עוד כי השבוע היא פותחת סניף חדש בפולין, ובכך מגיע מספר הסניפים ל-13. מחזור מכירות שנתי של חנות ממוצעת בפולין עומד על 2.5 מליון דולר, סכום המקביל למחזור של 4 מליון דולר במונחי מכירה בישראל. ההבדל בין הנתונים נובע מהעובדה שהמחירים בפולין נמוכים יותר וסל הרכישות של לקוח קטן יותר מזה של הלקוח הישראלי.

כיום מפעילה סופר פארם 4 סניפים בורשה, 2 סניפים בברסלב, וסניפים נוספים בערים המרכזיות - פוזנן, אוטולה, קטוביץ, גנדק, דדן, קרקוב וטורון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully