וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום של מטריקס: בוחנת חלופות גיוס הון לחברה הבת תלתן

שלומי גולובינסקי

21.11.2005 / 14:51

מחזור המכירות של תלתן צפוי לעמוד השנה על כ-8 מיליון דולר, פי 2 מהמחזור בשנה שעברה; מניותיה של מטריקס מזנקות בשעה זו בכ-6%, על רקע פרסום תוצאות הרבעון השלישי



מכל הפעילויות הרבות שמרכיבות את חברת מטריקס - חברת ה-IT הגדולה בישראל - בולטת בעיקר אחת: חברת תלתן. מדובר בחברה הפועלת בתחום החם והמסקרן ביותר בשוק: פתרונות הדמיה חזותית (visualization) המתקדמים בעולם ליישומים צבאיים. תלתן מספקת אפשרות לבנות מודלים קרקעיים בתלת מימד, על בסיס תצלומי לוויין, תצלומי מזל"ט, צילום אלכסוני ומקורות נוספים. בדרך זו, יכול הלקוח - שהוא בדרך כלל גוף ביטחוני - לבנות לעצמו "שולחן חול" דיגיטלי, המאפשר לו לתכנן את המהלך הצבאי שלו ביתר פשטות.



תלתן היא חברה הצומחת כיום במהירות. מחזור המכירות שלה צפוי לעמוד השנה על כ-8 מיליון דולר, פי 2 מהמחזור בשנה שעברה. 25% מהמכירות הם לייצוא, ומדובר בחברה רווחית. בשנה הבאה, צופים במטריקס, תציג תלתן מכירות של כ-12 מיליון דולר. בתלתן, שפעילותה החלה במסגרת חברת ניו-אפליקום (שמוזגה לתוך מטריקס) ופותחה במטריקס, מועסקים כיום כ-80 עובדים, בהם קצינים בכירים בצה"ל, פיזיקאים, מתמטיקאים ובוגרי מדעי המחשב.



מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן, אומר כי תלתן בוחנת בימים אלה חלופות שונות לגיוס הון. אחת מהן היא הנפקה בארץ או בחו"ל. לדברי גוטמן, העבודה הצמודה של תלתן עם מערכת הביטחון הישראלית היא יתרון גדול, שמוביל את החברה לפתח מוצר חדש על בסיס רבעוני. השימוש התכוף שעושה צה"ל במוצרי תלתן, מוביל לכך שמוצריה נהנים מאמינות רבה.



מטריקס נשלטת על ידי קבוצת התוכנה פורמולה, המוחזקת על ידי דני גולדשטיין וקרן ההשקעות פימי. מניות החברה מזנקות בשעה זו בכ-6%, על רקע פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השלישי. מטריקס דיווחה על רבעון נוסף של צמיחה, שבא לידי ביטוי בין היתר בעלייה של 76% ברווח הנקי ל-12.4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully