וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל שברולט ישראל בעקבות הודעת ג'נרל מוטורס: "הייעול יעשה יותר טוב למוצרים שלנו בישראל"

אסף בר-שי

21.11.2005 / 17:37

יוחאי שנער על הודעת יצרנית הרכב הגדולה בעולם: המשמעות היחידה לצעדי הייעול היא ש-GM תהפוך ליצרן בריא יותר ותחרותי יותר"



"צעדי הייעול של ג'נרל מוטורס לא יפגעו ביבוא דגמי היצרן לישראל", כך אמר ל-TheMarker יוחאי שנער, מנהל שברולט ישראל בחברת UMI. שנער אמר את הדברים בעקבות ההודעה הדרמטית של GM על פיטוריהם של 30 אלף עובדים ועל סגירתם של 12 מפעלים ומרכזי פעילות אחרים עד שנת 2008.



"המשמעות היחידה מבחינתי לצעדי הייעול היא ש-GM תהפוך ליצרן בריא יותר ותחרותי יותר", אמר שנער. לדבריו, מספר מכוניות שנמכרות בישראל מגיעות בין היתר מפסי הייצור שייסגרו או יצומצמו, וביניהן המיניוואן שברולט אפלנדר, רכב השטח שברולט טריילבלייזר וביואיק לה-קרוס. עם זאת, לא צפויה להיות השפעה משמעותית לפגיעה בפסי הייצור הללו, שכן ייצור המכוניות שיגיעו לישראל צפויות להגיע מפסי ייצור אחרים.



שנער הוסיף, כי "GM היא נוף חריג בשוק יבוא הרכב הישראלי כיוון שהיא מחזיקה במניות של היבואנית שמייצגת אותה כאן, UMI". מנהל שברולט ישראל ציין, כי ליצרנית האמריקאית הגדולה בעולם 10% בעסקי יבוא הרכב בישראל, "אם כי כיוון שהיקף מניותיה שם אותה בעמדת מיעוט, היא לא צפויה לדרוש שינויים ניהוליים ב-UMI כחלק מפעילות הייעול העולמית".



ההערכה היא כי GM, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, תהפוך ליצרנית השנייה בגודלה בעולם אחרי טויוטה היפאנית, שצפויה לעבור אותה בהיקף המכירות כבר בחודשים הקרובים. יצרנית אמריקאית אחרת, פורד, כבר איבדה לפני כשנה את מקומה בטבלה לטובת טויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully