וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד התקשורת: נשלים העברת רשות הדואר לחברה ממשלתית - יתר הנושאים ימתינו עד אחרי הבחירות

ערן גבאי

21.11.2005 / 17:50

דיונים מתקיימים לקביעת מבנה חברת הדואר והערכה היא שיפוטרו כמה מאות עובדים; בסוף השבוע נחתם הסכם העקרונות להפיכת רשות הדואר לחברה והובטחו ההפרשות לפנסיה



"הבחירות שבפתח יקשו על הובלת מהלכים גדולים. כעת, לאחר התפטרות שרת התקשורת דליה איציק, ימונה ממלא מקום לשר, שיקבע את סדר היום. אני מתכוון במלוא המרץ לפעול בצוותא עם משרדי המשפטים והאוצר להשלים את העברת רשות הדואר לחברה ממשלתית ולהכין את החברה לפתיחת שוק הדואר הכמותי לתחרות בפברואר 2006 על פי חוק ולדאוג לאיתנות הפיננסית של הדואר - זה המהלך המרכזי, יתר הנושאים שעל הפרק יצטרכו להמתין אחרי הבחירות", כך אומר אבי בלשניקוב, מנכ"ל משרד התקשורת.



לאחרונה, התקיימו דיונים בעניין מבנה רשות הדואר. על פי הערכה, במסגרת השינוי יעזבו את רשות הדואר כמה מאות עובדים. בסוף השבוע, נחתם הסכם עקרונות בין הדואר למשרד האוצר להפיכת רשות הדואר לחברה. ההסכם, כחלק מהצעד לפתיחת שוק הדואר לתחרות, כולל גם מתן מענקים ותוספות שכר לעובדים. בהסכם הובטחו ההפרשות לפנסיה.



בלשניקוב התייחס גם לאפשרות כי יעקב גלברד, מנכ"ל קבוצת בזק, ישמש כיו"ר החברות הבנות בקבוצה: "עד היום בזק לא פנתה ולא הביעה כוונה כזו".



בנוסף, הודיע מנכ"ל משרד התקשורת, כי בשבוע הבא צפוי להתקיים דיון בערר שהגישו אינטרנט זהב ובזק בינלאומי על הקנסות בגובה 5.3 מיליון שקל ו-2.3 מיליון שקל בהתאמה, שמשרד התקשורת השית עליהם בעניין השיחות האירוטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully