וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית שכר מגישות הטלוויזיה בניו זילנד: שתי מגישות חדשות בכירות נאלצו לפרוש עקב חשיפת משכורתן

אינטרנשיונל הרלד טריביון

21.11.2005 / 21:47

משכורתן של מגישות ערוץ הטלוויזיה הממלכתי הגיעה עד חצי מיליון דולר; ראש הממשלה הגדירה התופעה "תרבות הפזרנות"



תחנת הטלוויזיה טלוויז'ן ניו זילנד, הנאבקת לשמור על נתח של 58% מצופי הטלוויזיה במדינה, נתונה במרכזה של שערוריית שכר אשר גרמה לעזיבתן של כמה ממגישות החדשות הבכירות שלה וגרמה למנכ"ל התחנה להתפטר.



סוזן ווד, מגישה תוכנית האקטואליה "קלוז אפ", יצאה לחופשה ללא שכר השבוע לאחר שבית המשפט פסק נגד ניסיונות ערוץ הטלוויזיה הממשלתי לקצץ את משכורתה העומדת על 450 אלף דולר ניו זילנדי, או 307 אלף דולר אמריקאי.



עזיבתה באה לאחר שבחודש שעבר פרשה ג'ודי ביילי לאחר 18 שנים ממשרתה כמגישת מהדורת החדשות המובילה "וון ניוז", לאחר חשיפת משכורתה, שהסתכמה ב-800 אלף דולר. מנכ"ל הערוץ, איאן פרייזר, התפטר לאחר שסירב לדרישת מועצת המנהלים של התנה לפתוח מחדש למשא ומתן את חבילת השכר של ווד.



חשיפת המשכורות גרמה לזעם ציבורי ברחבי ניו זילנד, אשר בה עומד השכר הממוצע של 30,500 דולר. ועדת הכספים של הפרלמנט פתחה בתגובה בחקירה של "תרבות הפזרנות", כפי שהגדירה זאת ראש הממשלה, הלן קלארק.



המחלוקת עשויה לתרום להגדלת אחוזי הצפייה של תחנות מתחרות, בהן תחנות של קנווסט גלובל קומיוניקיישנס - חברת המדיה הגדולה בקנדה הנמצאת בשליטת משפחת אספר - פריים טלוויז'ן וסקיי נטוורק טלוויז'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully